Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
batterier til canon s-50 digi - bedre end ~
Fra : ct

Dato : 14-09-03 14:12

findes der bedre end 570mAh batterier til Canon S-50 ?

Hvor køber man i øvrigt sådan nogle billigst ?

--
------------
Husk at fjerne FJERNES fra min emailadresse når du mailer mig.

Fra : Morten Bested

Dato : 14-09-03 14:20

Jeg tror ikke der findes et batteri med større kapacitet, men jeg er ikke
sikker.

www.batterier.dk er billige (måske billigst?) ... 299 for et batteri til din
S50.
Men det er så også uoriginalt. SKAL det være originalt kommer det nok til at
koste det dobbelte.

Fra : Dan

Dato : 15-09-03 12:57

Jeg har købt der der til 299kr hos batterier.dk!
Og der virker ganske godt!!

Dan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-09-03 18:35

Dan" <nyhed@"nospam wrote:
> Jeg har købt der der til 299kr hos batterier.dk!
> Og der virker ganske godt!!

Også jeg - godtnok til et G3 - men det er mindst ligeså godt, som
det originale - men det billige er også på lidt flere mAh, så det
burde det jo også være

Så dem kan jeg også anbefale,

Jeg købte faktisk 2 batterier og en ekstern lader for samme pris
som et originalt batteri - og det er jeg helt glad for, da jeg så
kan skifte og lade det ene op, mens det andet sidder i kameraet
klar til brug.

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : K

Dato : 17-09-03 21:07

> [...]
> S50.
> Men det er så også uoriginalt. SKAL det være originalt kommer det nok til

Tjah - hvad er "originalt" i denne sammenhæng ? Canon har ganske vist sat
deres navn på et batteri - men de producerer jo ikke batterier, så de køber
mao. også "uoriginalt" (formentlig hos Sanyo, Panasonic eller anden japansk
producent). Jeg ville ikke være nervøs for at købe et "uoriginalt" batteri -
specielt ikke med denne prisforskel!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-09-03 21:42

"K" <a@b.dk> skrev :

>Tjah - hvad er "originalt" i denne sammenhæng ? Canon har ganske vist sat
>deres navn på et batteri - men de producerer jo ikke batterier, så de køber
>mao. også "uoriginalt"

Ikke andet end, hvis der skulle ske noget med batteri under
reklamationsperioden og det ødelægger noget i kameraet, så vil
Canon sandsynligvis reparere kameraet uden beregning, ihvertfald
i den lovpligtige reklamationsperiode.

Det vil de ikke gøre, hvis et uoriginalt batterie er årsag til
uheldet..
--
Knud