Torente, Mission en Marbella
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-04-01 11:15

For ca et år siden var der en her i gruppen der så og blev meget
begejstret for den Spanske film "Torente, The dumb arm of the law", så
jeg vil blot gøre opmærksom på at to'eren "Torente, Mission in
Marbella". Den er blevet Spaniens absolut største filmhit til dato, og
hvad angår billetsalg er kun overget af "Star Wars TPM".
Det var sådanset bare det jeg ville fortælle.

--
/Lars

HTML software gratis: <http://go.to/HTMLEasyColors>
A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.

Fra : Ole Kofoed

Dato : 09-04-01 12:37

Lars Hoffmann skrev i meddelelsen <3AD18B9A.A440CF48@hoffmann.ac>...
> [...]
>hvad angår billetsalg er kun overget af "Star Wars TPM".
>Det var sådanset bare det jeg ville fortælle.

Det var vist mig der postede min begejstring sidste år over denne
herlige film, og har siden set den 3-4 gange på DVD (de spanske udgivere
var så flinke at sætte engelske tekster på den). Og jeg har set at
2'eren er blevet et kæmpehit, så jeg venter spændt på at den kommer på
DVD, og håber at NatFilm tager den op til næste år - de havde jo etteren
med sidste år.

Mvh.

Ole

Fra : Jonas Skjoldan

Dato : 09-04-01 13:46

Vil stadig sige at en af den første det kørte med ham på natfim for 2-3 år
siden tror jeg. El dia del diablo hed den, se den var stor.

Kan stadigvæk huske at jeg bare tog ind til kbh for at se en film, så
hoppede jeg ind og så den, høre på instruktøren der fortalte noget, også fik
jeg en skide god film med i købet. Kan stadig huske at jeg lå totalt flad
afgrin... :)

det var hvad jeg bare lige ville sige til den instruktør, ses. :)

/jonas

Fra : Jonas Skjoldan

Dato : 09-04-01 13:50

hejsa NG

nu er det vist på tide at flove sig.. jeg mixer lige nogle instruktører
sammen..

her der mener jeg Alex de la Iglesia og hans film "the day of the beast"
undskyld endnu engang.. :)

/jonas

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-04-01 13:49

Jonas Skjoldan wrote:

> [...]
> sammen..
>
> her der mener jeg Alex de la Iglesia og hans film "the day of the beast"

Du behøver ikke at flove dig så slemt igen. Santiago segura (Ham der
instruerer og har hovedrollen i Torente) og Alex de la Iglesia er nære
venner og det er sjældent Alex laver en film hvor Santiago ikke har en
rolle. Således er Santiago Seguro også med i Día de la Bestia, hvor han
spiller taber-heavy-rocker-satanist .
Hvis du kan li' Día de la béstia, kan jeg anbefale "Perdita Durango" Der
også er instrueret af Alex de la Iglesia og blandt andet medvirker
Santiago Segura og Javier Bardem (ham spanieren der var nomineret til en
oscar). Filmen er endda på engelsk.