Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik af nyeste foto
Fra : Yaro

Dato : 10-09-03 21:16

La´ mig høre hvad i mener.

www.yaro.dk

Nyeste Foto

Søren

Fra : Tom

Dato : 10-09-03 21:24

> La´ mig høre hvad i mener.
>
> www.yaro.dk
>
> Nyeste Foto

Ja så skal du høre
Der er ingen knapper i højre side jeg kan trykke på, der er bare et rødt
kryds hele vejen ned.
Muligt at jeg skal installere noget ud over en standard XP med IE 6.0 men
din hjemmeside er det altså ikke ALLE der kan bruge

--
Tom

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-09-03 21:32

Tom <tom_christensen@bigfoot.com> wrote:

> [...]
> Muligt at jeg skal installere noget ud over en standard XP med IE 6.0 men
> din hjemmeside er det altså ikke ALLE der kan bruge

Nu må du altså undskylde mig, men jeg har mest lyst til at rulle mig på
gulvet og slå mig på maven af grin: Få dig en kompatibel computer. Det
er det, vi Mac-brugere hele tiden får slynget i hovedet. Siden virker
fint på min Mac. Bortset fra, at de røde knapper er i venstre side. Og
så ved jeg ikke rigtig, hvem jeg griner af.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Tom

Dato : 10-09-03 21:38

> [...]
> fint på min Mac. Bortset fra, at de røde knapper er i venstre side. Og
> så ved jeg ikke rigtig, hvem jeg griner af.

Jeg vil hellere undvære ikke IE6.0 kompatible hjemmesider, end jeg vil købe
en Mac
Det kan da godt være at der skal installeres et eller andet plug-in for at
kunne se siden, men i disse tider surfer man hurtigt videre hvis en
hjemmeside ikke vil spille sammen med en rimelig udbredt browser

--
Tom

Fra : Peter Loumann

Dato : 10-09-03 22:40

On Wed, 10 Sep 2003 22:31:38 +0200, henrik@muenster.dk (Henrik
Münster) wrote:

>Nu må du altså undskylde mig, men jeg har mest lyst til at rulle mig på
>gulvet og slå mig på maven af grin:

Gøær det! De siger det er sundt.

>Få dig en kompatibel computer.

Hmm - det er vel netsiderne der skal være kompatible, hvis man ellers
kan bruge det ord uden at skrive med hvad. Men siden virker nu
udmærket i min halvgamle opera 6 på en windåze. Dejlig hund, men
portrættet af den er vist beskåret for tæt.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 10-09-03 21:41

Ehhh, den virker fint for mig...

XP, IE6

--Michael

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 10-09-03 21:52

Tom wrote:

> Muligt at jeg skal installere noget ud over en standard XP med IE 6.0 men
> din hjemmeside er det altså ikke ALLE der kan bruge

Tja sitet virker fint med Netscape på Mac, og den er squ meget
kræsen, det eneste der undrer mig, er en aflang ramme der er
under hvert thumbnail billede.

Og hvad angår billederne, så er de jo ganske nydelige, det er
interessant at følge med i. hvad folk går og roder med, så tak
for kikket...

PS: Sitet indeholder meget Java, og det afvikles ikke ens på alle
platforme og i alle browsere, så med mindre man har mulighed for
at teste det grundigt, bør man nok begrænse brugen af Java.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 11-09-03 09:17

Tom wrote:

> [...]
> Muligt at jeg skal installere noget ud over en standard XP med IE 6.0 men
> din hjemmeside er det altså ikke ALLE der kan bruge

Nååå - og nu sad du lige der med din mainstreambrowser og følte dig godt
tilpas? Det var da også ubehageligt

Den går godt nok igennem på min Mozilla, men det kan måske være
javaapplets som ikke er _slået til_ af sikkerhedshensyn eller lignende i
din MSIE 6.

mvh

Jesper Brunholm

Fra : John

Dato : 11-09-03 14:24

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Muligt at jeg skal installere noget ud over en standard XP med IE 6.0 men
> din hjemmeside er det altså ikke ALLE der kan bruge

Alt virker fint hos mig, (XP Proff, IE6.0).

Nydelige billeder. Men det staves altså "sørgeligt"
--
MVH
John K Hansen