Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dagens foto: Efterår, det er så flot
Fra : Fums

Dato : 04-09-03 17:50

http://fums.dk/2003/09/blade.jpg

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 04-09-03 18:15

"Fums" <spam.er@uønsket.irc> wrote in message
news:bj7qn9$j1s$1@news.cybercity.dk...
> http://fums.dk/2003/09/blade.jpg

Jeg ser noget, der ligner et halvt billede. -eller er det beskåret sådan ?

Bo //

Fra : Fums

Dato : 04-09-03 21:35

Bo Bjerre skrev news:3f5771d2$0$64$ba624c82@nntp05.dk.telia.net.
> Jeg ser noget, der ligner et halvt billede. -eller er det beskåret sådan ?

Øhm..? Hvis du mener hele træet ikke er med så er svaret ja, ellers prøv
sidens link http://fums.dk/2003/09/index.htm#4

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-09-03 19:09

Fums wrote:

> http://fums.dk/2003/09/blade.jpg

Ja det er ægte Lomografi...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Bo Bjerre

Dato : 04-09-03 19:21

> Ja det er ægte Lomografi...!

-umuligt: det er rimeligt skarpt og ikke optaget i en helt ubrugelig vinkel.
Men det er en registrering af en hverdag, idem de store kunstneriske
krumspring.

Hvis jeg skulle have lavet det, var jeg gået HELT hen til motivet, nemlig
det farvede blad. Måske havde jeg skaffet noget lys, der kunne fremhæve
strukturen i det. Lidt modlys og en uskap baggrund, og TÆT PÅ.

OK: jeg holder meget at stramt beskårne nærbilleder.

Det eneste septemberbillede på din hjemmeside, der siger mig noget er det
fra 1. september.

Bo //