Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Brænding af fotoalbum på DVD
Fra : Erik Kirkeby Rasmuss~

Dato : 04-09-03 14:53

Jeg har forgæves forsøgt at brænde et album over på DVD, som skal bruges som
gave. - Programmet (Photo2000) tager samtlige albums og kan åbenbart ikke
nøjes med det ene konkrete. - Hvad gør jeg??

Erik

---

Fra : Tom

Dato : 04-09-03 14:55

> [...]
> gave. - Programmet (Photo2000) tager samtlige albums og kan åbenbart ikke
> nøjes med det ene konkrete. - Hvad gør jeg??

Du bruger Nero som er det mest anvendte program til DVD/CD brænding

--
Tom

Fra : WTR

Dato : 04-09-03 20:37

> Du bruger Nero som er det mest anvendte program til DVD/CD brænding
>
> --
> Tom

Skal der ikke være et program på skiven til at vise billederne på DVD
afspiller ?

Kan billederne alene bare smides på en cd og vises på DVD afspiller ?

Kan billederne smides på en cd i forskellige mapper (efter dato) og vises på
DVD afspiller ?

Fra : Tom

Dato : 04-09-03 20:56

> Skal der ikke være et program på skiven til at vise billederne på DVD
> afspiller ?

Nej men DVD afspilleren kræver at få billeder i et bestemt format.
Dette format afhænger af hvilken afspiller der er tale om.
MPG2, MPG1 og VOB kan alle afspillere tage men så skal du have et specielt
program for at lave til disse formater eks Sonic DVD software.
Nogle ny afspillere kan også vise JPG men vær opmærksom på at så er det ofte
kun ved CD skiver i DVD-afspilleren og IKKE ved JPG på DVD skiver.

> Kan billederne alene bare smides på en cd og vises på DVD afspiller ?

Ja ved de afspillere som understøtter JPG.

> Kan billederne smides på en cd i forskellige mapper (efter dato) og vises

> DVD afspiller ?

Ja igen hvis afspilleren understøtter JPG.

--
Tom