Program der måler cpu'ens temp.
Fra : BB

Dato : 20-09-03 18:48

Hejsa

Findes der et program der kan måle ens cpu, fx. mens man spiller?

Mvh. BB

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 20-09-03 20:01

"BB" <Nightowl@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Findes der et program der kan måle ens cpu, fx. mens man spiller?

Har du et Asus bundkort kan du bruge Asus PC Probe.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Devast8or

Dato : 20-09-03 23:08

BB wrote:
> Hejsa
>
> Findes der et program der kan måle ens cpu, fx. mens man spiller?
>
> Mvh. BB

MotherBoard Monitor kan aflæse temp fra WinBlows.

Devast8or

Fra : BB

Dato : 21-09-03 11:56

Hejsa

Jeg fandt speedfan og aida32

Er det normalt med en cpu-temp på 62 grader celcius?

Mvh. BB

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-03 12:03

BB wrote:

> Er det normalt med en cpu-temp på 62 grader celcius?

Hvilken processor er det?

Fra : BB

Dato : 21-09-03 12:34

Hejsa

Min processor er en xp1800 og efter jeg fik køleren støvsuget er
temperaturen faldet til 46 ;)

Mvh. BB

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 21-09-03 14:06

BB wrote:
> Min processor er en xp1800 og efter jeg fik køleren støvsuget er
> temperaturen faldet til 46 ;)

Palomino eller Thoroughbred?

--
Martin K

Fra : BB

Dato : 21-09-03 17:40

palomino

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 21-09-03 18:02

BB wrote:
> palomino

OK - så er 46 grader sq en fin temperatur...

Vil du ikke være venlig at skrive under det du svarer på for fremtiden?

--
Martin K

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 21-09-03 12:01

BB wrote:
> Er det normalt med en cpu-temp på 62 grader celcius?

Det kommer helt an på hvilken CPU du har. Min XP2400+ ligger lige nu på 44,5
grader C.

--
Martin K

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 21-09-03 12:02

> Hejsa
>
> Jeg fandt speedfan og aida32
>
> Er det normalt med en cpu-temp på 62 grader celcius?

Hvilken processor har du?
Er det ved belastning eller?

Min AMD TB 2400+ er 46 grader i øjeblikket (målt med PC Probe)