museproblemer
Fra : JAN JENSEN

Dato : 18-09-03 14:44

Hej allesammen

har en ven der har lidt problemer med musen - har prøvet at skifte ud fra en
af mine andre gamle computere men intet virker.

spørgsmålet er så om han kan bruge en usb port på så gammel en maskine - det
drejer sig om en 233 mhz

er det muligt at svare på uden yderligere info om maskinen ??

på forhånd tak
JJ

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-09-03 14:57

"JAN JENSEN" <jan-janne@get2net.dk> crashed Echelon writing

> spørgsmålet er så om han kan bruge en usb port på så gammel en maskine
> - det drejer sig om en 233 mhz

Sagtens, har selv kørt USB på 486'ere og små Pentiums.

--
Bjarke Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-03 15:55

JAN JENSEN wrote:

> [...]
> af mine andre gamle computere men intet virker.
> spørgsmålet er så om han kan bruge en usb port på så gammel en maskine - det

Der er praktisk taget usb-stik på alle Pentium-bundkort.
Det er bare tit at der mangler en port på bagsiden til at sætte det til,
da den skal sidde i et af hullerne ud for de PCI/ISA-slots der er.
Det er endvidere muligt at nogen har slået det fra i Bios, hvis det ikke
har skullet bruges til noget tidligere.