Skæv MS Intellimouse?
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 16-09-03 17:19

Hej.

Jeg har to MS Intellimouse Explorer mus - en med hale og en uden. Begge
er skæve forstået på den måde at bunden ikke er helt flad så når musen
ligger på min Icemat kan den vippe lidt fra side til side.

Har andre samme problem eller har jeg bare være uheldig med mine to mus?
(Har også 2 Logitech mus, der begge er helt lige under bunden)

--

/Jesper
OBS: Erstart invalid med dk ved direkte svar!

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 16-09-03 17:21

On Tue, 16 Sep 2003 18:19:06 +0200, Jesper Rasmussen wrote:

> [...]
> er skæve forstået på den måde at bunden ikke er helt flad så når musen
> ligger på min Icemat kan den vippe lidt fra side til side.

Ja det er altså musene, der kan vippe - ikke Icemat'en, hvis nogen
skulle være i tvivl. Og det er heller ikke fordi Icemat'en er skæv - har
testet på bordet og andre plane flader

Fra : BorreBoy

Dato : 16-09-03 19:05

"Jesper Rasmussen" <jr.news@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har andre samme problem eller har jeg bare være uheldig med mine to mus?
> (Har også 2 Logitech mus, der begge er helt lige under bunden)

Har samme problem. Har fået den byttet to gange, men alle er skæve...

Fra : BorreBoy

Dato : 16-09-03 20:25

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

> "Jesper Rasmussen" <jr.news@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> Har samme problem. Har fået den byttet to gange, men alle er skæve...

Jeg kan i øvrigt tilføje, at trods skævheden, er det den bedste mus jeg
nogensinde har haft.

Fra : Coach [4130]

Dato : 17-09-03 07:10

Så prøv lige en Logitech MX700, den er trådløs og den slår klart MS IE musen
med flere længder.

Har foriøvrigt haft samme problem med skævhed på MS IE 3.0 plus en knækket
ledning helt oppe hvor ledningen går ind i musen.
Jeg blev anbefalet MX700 af en spillefreak, og den er go'.

mvh
Bri@n

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 17-09-03 16:25

"Coach [4130]" <coach_B@J_tdcspace.dk> wrote in message
> [...]
> ledning helt oppe hvor ledningen går ind i musen.
> Jeg blev anbefalet MX700 af en spillefreak, og den er go'.

Underligt!

Jeg blev anbefalet Intellimouse med hale af spillefreaks.

Min intellimouse vipper også. Men da jeg havde Logitech trådløs på min
icemat vippede den også

Nu kører jeg intelli på mit skrivebord uden underlag! Det styrer i CS

Rune

Fra : Kasper

Dato : 16-09-03 20:12

hvad kan jeg sige...