printer spørgsmål
Fra : Nikolaj

Dato : 16-09-03 16:02

Hej
Hvad er foreskellen mellemen bubbuljet og inkjet?
Hvillke kriterier skal jeg søge ud fra, hvis jeg skal bruge en printer som
kan printe billeder?
Helst under 1500 kr.
mvh
Nikolaj

Fra : Preben Andersen

Dato : 16-09-03 16:30

"Nikolaj" <nikolajch@ishoejby.dk> wrote in message
> [...]
> Hvad er foreskellen mellemen bubbuljet og inkjet?
> Hvillke kriterier skal jeg søge ud fra, hvis jeg skal bruge en printer som

Bubblejet og Inkjet er 2 navne for det samme: blækprintere.
Jeg kan varmt anbefale Canon i850, den har separate blæktanke, er økonomisk
i drift og har fået en meget fin omtale i diverse blade/aviser. Jeg købte
min for 4 uger siden for kr. 1307,-, og jeg er meget imponeret af printerens
evne til at printe billeder, især på blankt papir.

mvh
Preben