Pci kort til Firewire
Fra : Nielsen

Dato : 14-09-03 10:33

Hej i gruppen.

Er der hastigheds nedgang ved at sætte et Firewire pci kort i maskinen?
Jeg har set mig varm på en Umax 1120 scanner, men den køre kun på
Firewire og på mit Asus 266M bundkort er der ikke Firewire på.

Mvh Ole

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 14-09-03 10:37

Nielsen skrev :
> Hej i gruppen.
>
> Er der hastigheds nedgang ved at sætte et Firewire pci kort i maskinen?

Nej.

> Jeg har set mig varm på en Umax 1120 scanner, men den køre kun på
> Firewire og på mit Asus 266M bundkort er der ikke Firewire på.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Nielsen

Dato : 14-09-03 10:48

Tak for hurtig svar

Mvh Ole

Fra : anders majland

Dato : 15-09-03 12:15

> Er der hastigheds nedgang ved at sætte et Firewire pci kort i
> maskinen?

Nej - og jeg er godt tilfreds med mit adaptec duo-kort (der både har
usb2 og firewire). De har også et rent firewire kort. Det er dyrere end
gennemsnittet men adaptecs driver support er som regel også over middel

/A