logo upload program til 6210
Fra : anders henriksen

Dato : 08-04-01 23:54

Hej

jeg søger et logo upload program der understøttter en nokia 6210, jeg bruger
et dlr 3 kabel fra com porten til telefonen.

håber på lidt hjælp fra nogle kloge hoveder - gerne flere
forslag/alternativer til programmer.

mail mig gerne på

anhen90@hotmail.com

vh

anders

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-04-01 00:22

logomanager

http://www.logomanager.co.uk/

Er din lykke

Fra : Møgelmose

Dato : 09-04-01 09:56

Ja men der er jo stadig et problem med noget registrering og nogle dollars
se i min signatur for lidt hjælp til at spare nogle penge...

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-04-01 11:26

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> wrote in message news:9arth2$7jj$1@news.inet.tele.dk...
> Ja men der er jo stadig et problem med noget registrering og nogle dollars
> se i min signatur for lidt hjælp til at spare nogle penge...

Jaja,, sådan er det jo med alt prøve programmer... Men man fortæller jo ikke hvordan man
skal gøre, sådan lige direkte vel!

Fra : Møgelmose

Dato : 11-04-01 13:28

Jeg betalte også min forrige men da jeg så opgraderede til den næste version
ville den ikke godtage mig pass så jeg skrev till logomanager supporten og
de sagde at man sagtens kunne så jeg prøvede igen og da det heller ikke
virkede skrev jeg til dem så begyndte de at fable om at jeg skulle købe et
nyt og alt det pis og det hele endte med at jeg fandt et crack og begyndte
at linke til den her side i min signatur
Det er som en slags hævn (godt være det virker dumt) men jo flere der
cracker jo mindre tjener de!

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm