svømning for hunde.
Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 21-09-03 08:24

Er der nogen der kender et sted hvor man kan konditions træne sin hund i et
opvarmet svømmebad i Nordjylland.

Og Vesterhavet er ikke godt nok.

Søren Jensen (9800)

www.hundespor.1go.dk

Fra : mus

Dato : 21-09-03 10:05

"Søren Jensen(9800)" <yessa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender et sted hvor man kan konditions træne sin hund i
> [...]

Kender kun det her.

http://www.midtjysk-hundecenter.dk/

Tror egentlig det er det eneste i Jylland, der decideret er lavet til hunde.
Måske kan du finde et sted hvor man svømmer med heste. Nogle steder tager de
også hunde ind.

Mvh
LN

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 21-09-03 11:41

> [...]
hunde.
> Måske kan du finde et sted hvor man svømmer med heste. Nogle steder tager

Hej .
Det har jeg også fundet men det er langt at kører , det med hestesvømming
var måske værd at prøve.

Hilsen Søren Jensen
www.hundespor.1go.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-03 11:51

"Søren Jensen(9800)" <yessa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender et sted hvor man kan konditions træne sin hund i
et
> opvarmet svømmebad i Nordjylland.

Du kan tage et kig på dette link :

http://www.dch-vejen.dk/Venner/vv09.shtml#Hundesvømning

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 21-09-03 17:04

> Du kan tage et kig på dette link :
>
> http://www.dch-vejen.dk/Venner/vv09.shtml#Hundesvømning
>

> Mvh. www.tjekmig.dk

Jeg takker for linket .
jeg håber at kunne bruge dem

Nordjyllands Hunde Svømmecenter
Rærupvej 50, Rærup
9310 Vodskov

Søren Jensen
www.hundrspor.1go.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-09-03 17:01

Hej Søren

Jeg mener ikke den i Rærup nogensinde kom igang. Der opstod en masse
forviklinger med amtet, en masse tilladelser, miljøgodkendelser og alt andet
godt, som ville løbe op i så mange penge, så det lå uden for de økonomiske
rækkevidder.
Jeg har i hvert fald ikke hørt, at der skulle være kommet gang i det. Det
er jo den samme, som før havde hunde & heste svømning i Hvorupgårde, som
flyttede derover.
Han ville ringe til alle gamle medlemmer, hvis han kom igang igen, men siden
har vi intet hørt fra ham, desværre.

Men Hovhedegård kører, men man kan vist bare ikke lige komme anstigende.
Der er nogle hundeklubber, som har aftaler med ham, som så har et par timer.

Ellers er der vist kun Midt-Jydsk Hundecenter, men der er jo heller ikke så
meget længere end Guldbæk.

Men check, jeg mener da der ligger et par stutterier deroppe ved Hjørring,
og det skulle da være underligt, om ikke en af dem har et svømmebad, men de
er ømme om dem, så en henvendelse fra din eventuelle klub, vil nok blive
bedst modtaget. Men husk, Hovhedegård, og sikkert også de andre hestebade,
er normalt vist kun 6 grader varme, og 2,5 til 3 meter dybe.

M.V.H......Benny..

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 24-09-03 17:24

> [...]

hestebade,
> er normalt vist kun 6 grader varme, og 2,5 til 3 meter dybe.

Tak for svaret jeg har ringet til
Nordjyllands Hunde Svømmecenter
Rærupvej 50, Rærup
9310 Vodskov
Og de er ikke kommet igang , men hun sagde at de var ved at støppe basin nu.
Det andet vil jeg under søge.

Søren Jensen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-09-03 14:43

Hej Søren

Takker for svaret, det lyder godt at de kommer igang. Surt at flytte for at
få bedre forhold, og så ende med at blive standset i meget lang tid, men det
var da godt nyt.

M.V.H......Benny..