Andet multimedie
bentjuul 3670
De danske landboforeningers logo?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 20-09-03 21:17

Hej
Kunne man være heldig at der er nogen af jer der ligger inde med De danske
landboforeningers logo?

Kh
Bjørn

Fra : Jens Tønnesen

Dato : 20-09-03 21:37

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev i dk.edb.grafik:

>Kunne man være heldig at der er nogen af jer der ligger inde med De danske
>landboforeningers logo?

Det er der ikke noget, der hedder længere. I dag hedder organisationen
Dansk Landbrug og de har et website her: http://www.dansklandbrug.dk

--
Jens Tønnesen - http://www.pressefoto.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 20-09-03 23:33

Studio Smalbro skrev:

> Hej
> Kunne man være heldig at der er nogen af jer der ligger inde med De
> danske landboforeningers logo?

En kapacitet som dig (og ingen ironi her) burde da vide, hvor man
henvender sig?

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.

Fra : Studio Smalbro

Dato : 21-09-03 09:13

Jo jo - jeg ved jo nok de har skiftet navn og hvor man skal henvende sig -
men der er der ikke åbent kl midt lørdag nat. Desværre. Jeg må gi' mig
stunder og vente til mandag.

Kh
Bjørn