Newbie spørgsmål
Fra : Jan Petersen

Dato : 20-09-03 13:55

Hej

Jeg er gået igang med PHP
og har lavet en lille testside med "hello world"
Når jeg accesser den på serveren (b-one), får jeg en blank side?

<?php
echo("Hello world");
?>

Jeg er helt lost - forespørgsel hos b-one gav intet svar udover at de ikke
supporterede php-programmeringsspørgsmål, men der er vel ikke mange fejl i
de tre linjer, så er der et eller andet på serveren jeg skal tage hensyn
til, for at få fortolket mit php?

Mvh Jan Petersen

Fra : Morten

Dato : 20-09-03 14:30

On Sat, 20 Sep 2003 14:55:07 +0200, "Jan Petersen"
<jan_j_p@undermaaten.dk> wrote:

> [...]
>de tre linjer, så er der et eller andet på serveren jeg skal tage hensyn

Har du husket at kalde filen for eks. index.php ?

Fra : Jan Petersen

Dato : 20-09-03 20:41

> Har du husket at kalde filen for eks. index.php ?

Tak - det var lige - svaret *.PHP - det står ikke mange steder!

Mvh Jan Petersen