Retur Tirstrup-Amsterdam bilet sælges!
Fra : Freedom

Dato : 20-09-03 12:13

Jeg har en veninde som desværre er blevet forhindret i sin tur til
Amsterdam, derfor sælger hun nu sin billet:

Afgang: 13.10.2003 - Tirstrup-Amsterdam
Hjem: 17.10.2003 Amsterdam-Tirstrup

Prisen er 1450 kr. inklusiv skatter mm.

Kontakt:
lotus@privat.dk

Iben

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 20-09-03 14:08

Hej Iben

Husk at tjekke om man kan ændre navnet på den rejsende på din venindes
billet. Det er nemlig ikke altid man kan det på de billige billetter. Man
kan normalt kun ændre navne ved de fleksible billetter.

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Freedom

Dato : 20-09-03 17:00

Hej Mads,

Tak for det, det vil jeg bede hende om at undersøge, det var mig som
foreslog hende at sælge billetten, jeg var ikke klar over dette så mange
tak;)

Iben

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 20-09-03 17:14

Velbekomme

Ved du hvad for et flyselskab det er?
Normalt kan man på deres website hvis man bestiller billetten igen dog uden
at booke se de rejseregler der er forbundet med rejsen

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Freedom

Dato : 20-09-03 17:18

Hejsa, det er SAS, jeg har sagt hun skal kikke p sin bestilling, men hun kan
ikke se at der står noget om dette!

mvh

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 20-09-03 17:31

Hvis der står no changes allowed kan hun ikke ændre den.
Forrestenhvis det er en af deres billige kampagne billetter er det helt
sikkert at hun ikke kan ændre den.
Prøv at ring til SAS 70102000 de ved det helt sikkert de lukker så vidt jeg
kan huske kl 2200

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Freedom

Dato : 20-09-03 17:35

Tusind tak!

Iben

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 20-09-03 17:42

Lige en hurtig tilfløjelse

Jeg har lige snakket med SAS og de har ifølge sas-sælgeren lavet deres
rejseregler om så man altid kan ændre navn dog stadig ikke dato og
refundering

Det koster 200 kr og ændre navnet

Mvh

Mads Vestergaard