"utæt" gulvvarme- fortsat
Fra : Ejnar Nielsen

Dato : 20-09-03 11:11

En trykprøvning over længere tid har vist, at mit gulvvarme i badeværelset
alligevel ikke var utæt.Expansionsbeholderen var derimod læk- jeg har nu
købt en ny.

Den våde plet jeg stadig har på dørtrinet, menes at stamme fra utætte
flisefuger i brusekabine samt utæt opmuret kant i gulvafløb.

Jeg er blevet anbefalet at anvende Fillcoat til at udføre denne tætning. Er
der nogen her, der har erfaring med hermed, og hvordan et sådanr arbejde
udføres.
mvh Ejnar Nielsen

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 20-09-03 12:02

Ejnar Nielsen wrote:
> En trykprøvning over længere tid har vist, at mit gulvvarme i
> badeværelset alligevel ikke var utæt.Expansionsbeholderen var
> derimod læk- jeg har nu købt en ny.

Tænkte det nok ;)

Hvad siger forsikringen? Skal du stadig selv betale for
sporingen?

--
Carsten (3600), HELD er noget der indtræffer når grundige
forberedelser