johnny cash
Fra : rasmus

Dato : 19-09-03 23:32

For satan hvor var han god ...nogen der ved om den indspilning fra DR er
udgivet på cd?

ras

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 20-09-03 14:05

rasmus wrote:

> For satan hvor var han god ...nogen der ved om den indspilning fra DR er
> udgivet på cd?

Uenig. Jeg sad og så en del af samme udsendelse.
Nogle elendige tekster.

Beklager, jeg kan ikke besvare dit spørgsmål.

Mvh. Jørgen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-03 14:48

Jørgen Rasmussen <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:BdYab.2626$AQ1.1553@news.get2net.dk...

> Uenig. Jeg sad og så en del af samme udsendelse.
> Nogle elendige tekster.
>
> Beklager, jeg kan ikke besvare dit spørgsmål.
>

> Mvh. Jørgen
_________

Ja det er kvalitet

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 20-09-03 17:21

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3f6c761f$0$24678$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Jørgen Rasmussen <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:BdYab.2626$AQ1.1553@news.get2net.dk...

> Ja det er kvalitet
>

> Hilsen Åge

Tilslutter mig tilhængerne af Johnny Cash!
Og kan da fortælle, at TV2 sender et program med ham i aften - kan ikke lige huske tidspunket.
Men det skal jeg nok finde ud af, da jeg helt sikkert skal se det!

mvh Eva

Fra : ASKF

Dato : 21-09-03 22:42

Eva Schmidt ytrede sig i <3f6c7d38$0$141$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>
med dette:

[snip]
>Tilslutter mig tilhængerne af Johnny Cash!
>Og kan da fortælle, at TV2 sender et program med ham i aften - kan ikke lige huske tidspunket.
>Men det skal jeg nok finde ud af, da jeg helt sikkert skal se det!

Var det godt?

Jeg fik "desværre" gæster, og har et princip om at der kun tændes for tv
hvis jeg bliver spurgt og alle er enige om at noget skal ses. Jeg glemte
desværre også at optage det på video.
--
Mvh. Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"Det med `samfundstjenstligt incitament' er noget sejlivet sludder"

Fra : Eva Schmidt

Dato : 21-09-03 23:15

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i en meddelelse news:fd6smv8ohsj1i1abvo172ejp9qq6iho39e@4ax.com...

> Jeg fik "desværre" gæster, og har et princip om at der kun tændes for tv
> hvis jeg bliver spurgt og alle er enige om at noget skal ses. Jeg glemte
> [...]

Hej Allan

Efter min mening behøver du ikke ærgre dig alt for meget!

Jeg var lidt skuffet over det - men smag og behag er jo selvfølgelig forskellig!

Jeg personligt foretrak langt udsendelsen på DR2, selvom den var noget ældre!

Men som sagt- smag og behag!

mvh Eva

Fra : ASKF

Dato : 21-09-03 23:21

Eva Schmidt ytrede sig i <3f6e21c6$0$172$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>
med dette:

> [...]
>
>Jeg personligt foretrak langt udsendelsen på DR2, selvom den var noget ældre!

OK, jeg vælger ikke at ærgre mig mere og antager blot at vi har samme
smag

Fra : Carsten Buhl

Dato : 22-09-03 19:51

Hej Eva,

det synes Thomas, som er på besøg, også.

Hilsen Carsten