tdc og flere mails
Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 19-09-03 20:22

Jeg havde på et tidspunkt delt min internet forbindelse med et par naboer,
og da lavede vi så vi havde hver vores pop3 mail ved tdc, og så satte jeg
outlook op til at hente fra hver deres pop3, kan man ikke det mere hos
telefanterne ?
/henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-09-03 20:32

"Henrik Ø. Knudsen" <henrik.knudsen[spegepølse]@paradis.dk>
skrev :

> [...]
>og da lavede vi så vi havde hver vores pop3 mail ved tdc, og så satte jeg
>outlook op til at hente fra hver deres pop3, kan man ikke det mere hos

Er det forskellige pop3-konti, ikke blot aliaser?

Er det Outlook eller Outlook Express, du bruger?
--
Knud

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 19-09-03 20:39

> Er det forskellige pop3-konti, ikke blot aliaser?

altså jeg kan jo godt lave 5 aliaser men så kan jeg kun modtage dem på en
pop3 konto.

> Er det Outlook eller Outlook Express, du bruger?
og ja det er outlook

Fra : Calle.

Dato : 20-09-03 00:13

"Henrik Ø. Knudsen" <henrik.knudsen[spegepølse]@paradis.dk> skrev i en
meddelelse news:3f6b5b67$0$24649$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> "Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> naboer,

> altså jeg kan jo godt lave 5 aliaser men så kan jeg kun modtage dem på en
> pop3 konto.

ja men du kan også godt hente fra 3 forskellige pop3-postbokse.
Jeg henter f.eks fra 3 forskellige udbydere

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 20-09-03 09:00

jamen det er jo det jeg prøver på at finde ud af....
kan jeg have 4 forskellige email ved tdc med hver sin pop3 konto ???

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-09-03 09:47

In dk.edb.internet.udbydere, Henrik Ø. Knudsen <henrik.knudsen
[spegepølse]@paradis.dk> says...
> kan jeg have 4 forskellige email ved tdc med hver sin pop3 konto ???

Nej. TDC tilbyder kun _én_ mailadresse pr. kunde.

Se iøvrigt her:

Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Calle.

Dato : 20-09-03 10:26

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> In dk.edb.internet.udbydere, Henrik Ø. Knudsen <henrik.knudsen
> [spegepølse]@paradis.dk> says...
>
> Nej. TDC tilbyder kun _én_ mailadresse pr. kunde.

ja men det er intet der forbyder ham at oprette 4 gratis abb.

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 20-09-03 12:40

On Sat, 20 Sep 2003 11:26:05 +0200, "Calle." <FAKE@FAKE.FAKE> wrote:

>"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse

>ja men det er intet der forbyder ham at oprette 4 gratis abb.

Meget godt, men så vidt jeg har hørt, lukkes et gratisabonnement efter
3 måneder, hvis man ikke ringer op på det?
--
Lars J. Helbo
lars@helbo.org

Fra : Calle.

Dato : 20-09-03 19:01

"Lars J. Helbo" <lars@helbo.org> skrev i en meddelelse > Meget godt, men så
vidt jeg har hørt, lukkes et gratisabonnement efter
> 3 måneder, hvis man ikke ringer op på det?
> --
Så lave det ved en anden udbyder min Worldonline viker da efter flere år

--
Calle

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-09-03 09:44

In dk.edb.internet.udbydere, Calle. <FAKE@FAKE.FAKE> says...
> ja men det er intet der forbyder ham at oprette 4 gratis abb.

Jo, men han er jo ikke kunde ved bredbånd, så.

Fra : Calle.

Dato : 21-09-03 10:36

Jesper G. Poulsen wrote:
> In dk.edb.internet.udbydere, Calle. <FAKE@FAKE.FAKE> says...
>
> Jo, men han er jo ikke kunde ved bredbånd, så.

Så hvad, det ændrer da ikke på sagen

--
Calle

Fra : Calle.

Dato : 20-09-03 10:25

"Henrik Ø. Knudsen" <henrik.knudsen[spegepølse]@paradis.dk> skrev i en
meddelelse news:3f6c08e0$0$24724$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> jamen det er jo det jeg prøver på at finde ud af....
> kan jeg have 4 forskellige email ved tdc med hver sin pop3 konto ???

Ja men du skal oprette et gratis abb. for hver, for at få 4 forskellige
postkasser. Du kan jo også bare lave 4 hotmail adresser, som de andre
viderestiller til allerede i din webmail. Så skal du jo bare hente fra de 4
forskellige hotmails

--
Calle

Fra : Kasper Møller

Dato : 20-09-03 09:17

Henrik Ø. Knudsen wrote:
> [...]
> naboer, og da lavede vi så vi havde hver vores pop3 mail ved tdc, og
> så satte jeg outlook op til at hente fra hver deres pop3, kan man

Nej. På hver abonnement kan man lave 5 alias til sin emailkonto, dvs. at lige meget hvilken af de
fem adresser man bruger, så ryger de i samme postkasse. Du kan dog bare gøre det at du anskaffer dig
et gratis abonnement (tror nok de hedder NetBasis eller sådan noget) til hver enkelt person, som
skal bruge en email på linjen. Så længe de også er fra TDC, så kan de bare sende/modtage med dem. Du
kan også oprette freemail her http://onlinereg.opasia.dk/registrering/velkommen.cgi?CDID=free der er
vist bare ikke lige så meget plads.

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 20-09-03 09:35

"Kasper Møller" <kbmpost[nospamforme]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
hver enkelt person, som
> skal bruge en email på linjen. Så længe de også er fra TDC, så kan de bare

det ville være meget smart med det free mail hvis jeg kunne sætte outlook op
til at hente der fra, men der kan kun hentes med browseren

findes der så et andet sted, man kan få en mail 5 mb plads, pop3 konto, og
ingen spam (tænker på % spam man får fra hotmail er jo for vild)
/Henrik

Fra : KsNa

Dato : 20-09-03 15:59

> findes der så et andet sted, man kan få en mail 5 mb plads, pop3 konto, og
> ingen spam (tænker på % spam man får fra hotmail er jo for vild)
> /Henrik

Prøv på www.tv2east.dk

Mvh.
Kim

Fra : Jens

Dato : 20-09-03 19:49

"Henrik Ø. Knudsen" <henrik.knudsen[spegepølse]@paradis.dk> skrev i en
meddelelse news:3f6c114b$0$24632$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> findes der så et andet sted, man kan få en mail 5 mb plads, pop3 konto,
og
> ingen spam (tænker på % spam man får fra hotmail er jo for vild)

Prøv www.gyxi.dk

Jens

Fra : Calle.

Dato : 20-09-03 23:04

Jens wrote:
> "Henrik Ø. Knudsen" <henrik.knudsen[spegepølse]@paradis.dk> skrev i en
> meddelelse news:3f6c114b$0$24632$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Prøv www.gyxi.dk

Der står at din adresse bruges til reklamer, så tænker jeg straks:
SPAM, SPAM, SPAM og atter SPAM

--
Calle

Fra : bACHTUS

Dato : 17-10-03 15:51

Hej Henrik.

Dette er et spørgsmål uden for nedenstående emne. Kan du fortælle mig,
hvor jeg kan oprette email adr. "......@paradis.dk", tænker på den du
selv har? Evt. hjemmeside og såen?!
På forhånd tak.

Mr. B

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-10-03 16:16

"bACHTUS" <bACHTUS.news@kandu.dk> skrev :

>Dette er et spørgsmål uden for nedenstående emne. Kan du fortælle mig,
>hvor jeg kan oprette email adr. "......@paradis.dk", tænker på den du
>selv har? Evt. hjemmeside og såen?

Det er en mailadresse, du kan bruge, hvis du et
TDC-internetabonnement.

http://mail.tdconline.dk/

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.
--
Knud