tysk slager.....
Fra : Rundude

Dato : 19-09-03 15:32

Hørte en sang utallige gange ifm tyskundervisningen i gamle dage (slutningen
af 1980'erne) på HF...

der var specielt en jeg godt vil have fat i nu....
Nogen der har den eller forslag til hvor den kan skaffes fra
teksten går sådan her:

du du liegt mir im hertzen
du du liegt mir in sind,
du du bringt mir viel smertzen -
weiss nicht wie gut ich dir bin

ja ja ja ja
weis nicht wie gut ich dir bin...

Hvis der skulle sidde nogle "spilhajer" der ude, kan jeg sige at denne sang
er blevet brugt i spiller Return to castle wolfenstein" i den bane hvor man
starter i en bierstube....

håber nogen kan hjælpe mig

mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : MARIT NYGÅRD

Dato : 19-09-03 16:00

Kenneth, Bandet Brave Combo har en låt med den tittelen, prøv
http://www.brave.com
et søk på allmusic.com avslører dessuten flg:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=CASS70307281207&sql=H359198

Fra : Rundude

Dato : 19-09-03 16:41

takker, men kan stadig ik se hvordan jeg kan få "fingrene" i denne ene sang

mvh
Rundude aka Kenneth