Er der et alternativ til Kablenettet?
Fra : J.

Dato : 19-09-03 12:25

Hej NU.

Jeg har en kammerat i Kbh. som bor i en opgang, hvor de for en 5-6mdr. fik
installeret Inet fra Kabelnettet.

Men da det nu kører af H. til og har gjort det næsten hele tiden. Og
Kabelnettet gør ikke noget for at fikse det.

Findes der et alternativ til Kabelnettet. De ejer selv alt udstyr, men er
Kabelnettet, det eneste firma der udbyder inet via. SAT.

mvh.

J.

Fra : yoda

Dato : 19-09-03 12:46

Hej J

Såfremt det er i KBH der er tale om er der gode muligheder for at få lagt en
internetforbindelse ind til billige penge..

Det være sig både adsl'er, kobberforbindelser, fiber, fwa og sikkert også
andre..

Spørgsmålet er jo bare, hvor stor linje skal i bruge ? (up/down)

samt, om der er trukket kabler seperat til inet til hver lejlighed eller om
det kun kommer via antennestikket.

For hvis det kommer via antennestikket, skulle jeg mene i er nødt til at
benytte dem som ejer kabelnetudstyret. Er i den forbindelse sikker på at det
er kabelnettet som ejer den stump af udstyret som "splejser" inet og tv
sammen i et kabel.

Venlig hilsen
Lars Andersen