Andet multimedie
Acrobat - eksporter som enkelt sider
Fra : Jeppe B.

Dato : 19-09-03 10:20

Hej NG!
Er der en måde hvor på man i Acrobat 6 pro kan eksportere siderne i en
PDF-fil til enkeltsider?
Jeg skal levere noget til avis tryk, og det ville lette mit abejde en del,
hvis jeg kunne lave en samlet PDF og derefter få den hakket ud i enkelt
sider, så side 1 hedder 1.pdf, side 2 hedder 2. pdf osv. osv.!
På forhånd tak!

Mvh.
Jeppe

Fra : Thomas Madsen

Dato : 21-09-03 12:28

Jeppe B. skrev:

> Er der en måde hvor på man i Acrobat 6 pro kan eksportere siderne
> i en PDF-fil til enkeltsider?

Ja, en side ad gangen med Extract-funktionen. Hvis det ikke er det
du ønsker så prøv: <news:Xns93DF98D91190E.thomas@madsen.tdcadsl.dk>.

Madsen.

Fra : Elle

Dato : 25-09-03 10:45

On 21/09/03 13:28, in article [ÿÁTTCLE], "Thomas Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> Ja, en side ad gangen med Extract-funktionen. Hvis det ikke er det
> [...]

Madsen, hvordan virker dit news-link? Altså jeg vil gerne se siden, men kan
ikke.

Elle

Fra : Thomas Madsen

Dato : 25-09-03 13:01

Elle skrev:

> Madsen, hvordan virker dit news-link? Altså jeg vil gerne se
> siden, men kan ikke.

Jeg er ikke klar over om din newsreader (Microsoft-Entourage) forstår
hvad den skal bruge sådan et link til, men det burde den kunne. Planen
er at når du klikker på linket så skulle indlægget som jeg linker til
gerne åbne.
Hvis du får at vide at indlægget ikke eksisterer når du klikker på det
så er det fordi at det ikke længere findes på den newsserver som du
bruger. Hvis det er tilfældet så kan du bruge Google Groups til at
fiske indlægget frem med.

<http://www.google.com/advanced_group_search?hl=da> hvor du indsætter
linket (uden news: og uden <> i søgefeltet 'besked ID' hvorefter du
klikker på knappen 'Google-søgning'.

Madsen.