Anden kat fortsat
Fra : Melanie

Dato : 19-09-03 09:49

Hej igen

Sikke hurtigt man for svar her *S*
Misse er steraliseret, så det er ikke det.
Vi kan ikke sætte mere net op, da det vil se grimt ud, og genere naboerne,
men ellers gode forslag.
Halsbånd med kode til lem, dur ikke til misse. Hun kan slet ikke holde ud at
gå med halsbånd, desværre.

Nogen der har andre forslag?

Kh Melanie

Fra : Denise

Dato : 19-09-03 09:59

"Melanie" <melanie@dinFJERNven.dk> wrote in message
> [...]
> men ellers gode forslag.
> Halsbånd med kode til lem, dur ikke til misse. Hun kan slet ikke holde ud

Hej
Så kan du vel kun sprøjte vand på den anden kat, når du ser den, så den
holder sig væk. Og ellers lade din mis snakke løs, det kan jo være den keder
sig.
Skaf en legekammerat til den, så den har noget at beskæftige sig med.
Hilsen Denise

Fra : Louise Hansen

Dato : 19-09-03 11:07

> [...]
> men ellers gode forslag.
> Halsbånd med kode til lem, dur ikke til misse. Hun kan slet ikke holde ud at

Hej Melanie!

Velkommen til!

Tjah, hvis du ikke kan bruge nogen af de ovennævnte forslag, var et
andet forslag måske, at du valgte at lade Misse være indekat?? Hvis hun
er vant til at være inde fra sit tidligere hjem, vil det sikkert ikke
genere hende, når hun har vænnet sig lidt til det igen!

Mht. mjaveriet, tjah...nogle katte snakker altså mere end andre, og
nogle er endda MEGET snakkesalige! Måske din Misse tilhører denne
kategori???

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hanne Rasmussen

Dato : 19-09-03 17:37

Hej
Vi har før haft problemet med fremmed mis i huset. Det blev klaret med at
sidde på lur (i mange timer) og så kaste en spand vand på den, med råben og
skrigen idet den kom ind.
Den kom ikke igen ;->
Måske lidt ondt, men alternativet var at den ikke lod vores misser være i
fred i eget hjem, og det kunne ikke være rimeligt.
Hilsen Hanne

Fra : Kate

Dato : 22-09-03 06:55

"Hanne Rasmussen" <harnebbe@tdcadsl.dk> wrote in

> Måske lidt ondt,

Tjaaah, i gamle dage da Johan og Sofie var udekatte, gik Johan ind til
alle naboerne. Han kunne ikke fatte når han ikke var velkommen. Den ene
nabo blev stærkt irriteret og skældte mig huden fuld for det. Mit
forslg var også at kaste vand på katten. Fyren sparkede ud efter Johan
en dag, det gjorde mig meget gal for jeg vidste at vandkuren ville
hjælpe.

--
Kate

Ved privat svar, bed om en gyldig adresse, denne duer ikke!
If you want to reach me ask for a valid address this one is not
working!