TDC´s tilbud på deres musikshop
Fra : Tina

Dato : 19-09-03 09:22

Hejsa

Jeg har et professionel brebånd hos TDC, vil det så sige at man ikke kan
tilmelde sig deres nye musik forretning fordi man ikke har en email der er
tilknyttet til mit bredbånd?

Jeg er jo kunde hos TDC, har bare ingen tdc email.
Hvordan kan jeg få sådan en??

Mvh.
Tina

Fra : Kim

Dato : 19-09-03 09:50

Du kan oprette et basis abo som gratis og derved få en email adresse.

Kan gøres på adressen www.onlinereg.dk