"Lykke Kristoffersen" <stine.kristoffersen(fjern)@tele2adsl.dk> skrev
> Mit problem er bare at jeg ikke kan logge ind på kabelnettet.dk
> For jeg har ingen mail igennem dem og derved ikke noget passw. osv.
> Jeg har modtaget 77 mail her i nat.
> Jeg bruger kun tele2
>
> Stine
Inde på
http://www.kabelnettet.dk/ ringer eller skriver du til Support på
telefon: 77 31 81 50 Daglig åbningstid: Mandag til Fredag 09.00 - 20.00
eller til Drift på telefon: 77 31 80 00
og gørt dem opmærksomme på problemet.
Giv venligst besked her i gruppen hvad De så vil gøre, og hvad der sker, ok
?
Jeg ved at de i starten havde lukket ned for deres mailserver da rigtig
mange
af deres brugere ikke anede hvad et antivirus-program var for noget, noget
der blev dem påbudt af de andre store internationale internetleverandøre, da
deres brugere jo sendte store mængder af Spam og virus ud worldwide.
Jeg mener også at kabelnettet.dk burde have mere info på deres hjemmeside
omkring Virus, Spam sikkerhed osv.osv. bl.a. i form af specielle tilbud til
deres brugere til at købe antivirusprogrammer, Firewalls osv...
Det er efterhånden meget meget sjældent der sker noget nyt på deres
hjemmeside,
men det kan Kim Nielsen (Chef ved kabelnettet.dk) måske sige noget mere om ?
Mvh Kim ( Tilfreds bruger af kabelnettet.dk )