Wrong Turn / Ny elendig gyser
Fra : Peter Heide

Dato : 18-09-03 19:05

http://www.imdb.com/title/tt0295700/

Kan ikke andet end tro at den ryger direkte til udlejning.
Eller bedre endnu : totalt glemt.

Virkelig ide forladt : 6 unge mennesker køre forkert i en skov
befolket med abnorme Hillbilly's . Et par har lidt sex, efter
de 4 andre idioter er gået efter hjælp, og BANG så bliver de dræbt på
bestialsk vis af et fnisende stykke white trash.

En af de kvindelige deltager skal sådan tisse og selvfølgelig
skal de foregå på et toilet, selvom de faret vild i kæmpe skov.
Og så skal der ledes efter et toilet !

Brunetten der spiller den tissetrængende bliver heldigvis
slået ihjel tidligt i filmen, hvilke er dejlig da hun er..uhm...pisse
irriterende og en elendig skuespiller.

Da jeg stod af ca. 10-15 min før slutningen skal jeg ikke sige
om slutningen er genial. Jeg tvivler.

Fra : Christian Muus

Dato : 18-09-03 20:17

"Peter Heide" <peter@heide.1a.dk> wrote in message
> http://www.imdb.com/title/tt0295700/

For h******. Bare fordi _du_ syntes den er dårlig, er det altså på sin plads
at advare med en spoiler, hvis man afslører væsentlige ting fra handlingen

Fra : Peter Heide

Dato : 18-09-03 20:31

Nå ja...det er rigtigt. Det glemte jeg. Men handlingen er så
skabelon-agtigt så enhver idiot kan regne handlingen ud efter
10 min, så jeg gad ikke *spoiler* advarelsen .

Men jeg har da ikke skrevet hvordan folk bliver aflivet.

Fra : CK

Dato : 18-09-03 22:22

> Nå ja...det er rigtigt. Det glemte jeg. Men handlingen er så
> skabelon-agtigt så enhver idiot kan regne handlingen ud efter
> 10 min, så jeg gad ikke *spoiler* advarelsen .

HA HA !!!! Jeg giver dig 100 % ret. Jeg var inde og se denne film til noget
publikum evaluering i Palads tilbage i juni måned
og det er uden tvivl en af de dårligste film jeg nogensinde har set.

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 18-09-03 21:12

> Da jeg stod af ca. 10-15 min før slutningen skal jeg ikke sige
> om slutningen er genial. Jeg tvivler.

Det må da være fantastisk at kunne forudse slutningen på film, så man bare
kan smutte længe inden. Hvor kan man dog spare meget tid. Efter en syv-otte
film, har man sparet tid nok op til at gå ind og se en anden film, som man
også kan gå tidligt fra.

Fra : Martin Moeller

Dato : 19-09-03 00:08

Peter Heide skrev:

> Kan ikke andet end tro at den ryger direkte til udlejning.
> Eller bedre endnu : totalt glemt.

Jeg er uenig. Jeg synes, den var underholdende nok og lidt på højde med
Jeepers Creepers.

--
Martin Møller
"Yeah ... Stupid like a fox ..."