Fald i 3Dmark score efter nyt bundkort
Fra : Zif

Dato : 18-09-03 14:47

Hej

Jeg har lige sat nyt bundkort i min maskine, ASUS A7N8X-Deluxe.

Det hele kører også fint nok, men min score i 3dmark, er faldet fra ca. 9000
til
ca. 7000. Jeg fatter ikke lige at et nyt bundkort giver langsommere grafik.
Jeg har installeret
de nyeste drivere fra Nvidia, og alt skulle være opdateret.

Mit system er

AMD Athlon 1700 xp.
ASUS A7N8X-Deluxe.
512 mb DDR ram pc2100
Geforce 4 TI 4200 8x AGP 128 mb ram
Windows XP

Zif

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 18-09-03 14:51

On Thu, 18 Sep 2003 15:46:45 +0200, Zif wrote:

> [...]
> Jeg har installeret
> de nyeste drivere fra Nvidia, og alt skulle være opdateret.

Har du geninstalleret Windows? Prøv det.

--
Lars

Fra : Zif

Dato : 18-09-03 15:45

Windows er geninstalleret, det blev jeg nødt til efter
at have sat nyt bundkort i.

Jeg fik en blå skærm efter jeg havde geninstallerede det nye bundkort.

Så det er ikke det..

Fra : LC

Dato : 18-09-03 15:56

Flash din bios til version 06

Fra : Zif

Dato : 18-09-03 18:21

Tak, det hjalp, utroligt at der kan være 2000 point i forskel afhængig af
om man har bios version 1005 eller 1006.

Nogle der ved hvad det er der gør det.

Fra : LC

Dato : 18-09-03 18:45

Står det ikke i en readme fil hvad der er lavet af forbedringer i forhold
til 05

Fra : Zif

Dato : 18-09-03 21:09

Der fulgte ingen readme fil med opdateringen.