Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvor spørger jeg om dette?
Fra : Jane (ö)

Dato : 17-09-03 14:43

Jeg skal have "standard-filen" til CE-mærket samt 0-3 års advarslen til tryk
på legetøj + bøger.

Hvor skaffer jeg mon disse?

Og i hvilken gruppe er det mest relevant at spørge?

Mvh Jane Mark

www.125.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 17-09-03 15:18

Jane (ö) <grupperne@FJERNDETTEmail.dk> wrote:

> [...]
> på legetøj + bøger.
>
> Hvor skaffer jeg mon disse?
>
> Og i hvilken gruppe er det mest relevant at spørge?

Erhvervsministeriet, forbrugerrådet, BUPL, eller lign.?
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Jens Christensen

Dato : 17-09-03 15:27

> Jeg skal have "standard-filen" til CE-mærket samt 0-3 års advarslen til
tryk
> på legetøj + bøger.
>
> Hvor skaffer jeg mon disse?

Jeg kan hjælpe dig med den første, nemlig CE-mærket...
På følgende adresse :
http://www.eurocenter.info/downloadfile.asp?doc_guid={822866F1-AE8B-11D5-922
A-005004F6BF9F}

Kan du se en nøjagtig anvisning af hvordan CE mærket skal se ud. Det er
forresten fundet inde på EuroCenter.

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : hcma

Dato : 18-09-03 10:47

"Jane (ö)" <grupperne@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på legetøj + bøger.
>
> Hvor skaffer jeg mon disse?
>
> Og i hvilken gruppe er det mest relevant at spørge?

Kan downloades her:
http://www.eurocenter.info/default.asp?docmode=1&cat_guid={82284DE9-AE8B-11D5-922A-005004F6BF9F}
m v h
HC

Fra : hcma

Dato : 18-09-03 10:52

"hcma" <hcma@has.dk> skrev i en meddelelse

> "Jane (ö)" <grupperne@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
forstår det ikke, men det er et brudt link. Har ellers kopieret adressen
ind.
m v h
HC

Fra : Jane

Dato : 18-09-03 13:33

hcma skrev i <news:3f698049$0$7245$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>:

> forstår det ikke, men det er et brudt link. Har ellers kopieret
> adressen ind.

http://shor.ter.dk/888271331 skulle være til en winzip fil
http://shor.ter.dk/875920562 skulle gerne linke til den side
der hedder "CE-mærket i elektronisk format"

Hvis du går ind på http://www.eurocenter.info/ og skriver
ce i søgeboksen dukker det op. Hvis du ikke kan få siden til
at virke så prøv at sende en mail til euromaster@eurocenter.info

Jeg prøver at smide zipfilen i dk.binaer men jeg har ikke haft
så meget held med at få dk.binaer til at virke på min maskine
så det kan være den splitter den op i et hav af filer.

Jane

Fra : Jane (ö)

Dato : 19-09-03 19:58

> Jeg skal have "standard-filen" til CE-mærket samt 0-3 års advarslen til tryk
> på legetøj + bøger.

Jeg fandt meget hurtigt CE mærket. Det jeg var mest i tvivl om, var om der
skulle være et bestemt mærke på 0-3 års advarsel, hvilket jeg fandt ud af,
at der ikke skulle. Bare teksten står der.

Men tak for hjælpen.

Mvh Jane