JBH Fyn
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-09-03 11:37

Radio Fyn havde i morges deres indslag om JBH
det kan læses her
http://makeashorterlink.com/?P20C12CE5
--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Birgitte

Dato : 17-09-03 11:44

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Radio Fyn havde i morges deres indslag om JBH
> [...]

Supergodt gået Marianne.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Denise

Dato : 17-09-03 11:53

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> wrote in message
> Radio Fyn havde i morges deres indslag om JBH
> det kan læses her
> http://makeashorterlink.com/?P20C12CE5
> --
> Marianne Hellemose
> www.hellemose.dk
> ***Ailurophil***
>
> Some people have lives, others have cats

Fedt, fedt. Håber rigtig mange har hørt det
De henviser til "vores" hjemmeside, dk-fritid-dyr-kat.dk, havde vi ikke der
noget om ham, jeg synes ikke jeg kan finde det.
Hilsen Denise

Fra : Tina

Dato : 17-09-03 12:14

Denise wrote:
> [...]
> De henviser til "vores" hjemmeside, dk-fritid-dyr-kat.dk, havde vi
> ikke der noget om ham, jeg synes ikke jeg kan finde det.

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/artikler/artikel.php?id=41&cat=4

Tina

--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Denise

Dato : 17-09-03 12:53

"Tina" <misstinadk@hotmail.com> wrote in message

> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/artikler/artikel.php?id=41&cat=4
>

> Tina

Ok, tak. Håber folk kan finde den, altså de nye der dumper ind efter at have
hørt/læst Radio Fyn.
Hilsen Denise

Fra : anja rasmussen

Dato : 17-09-03 13:26

> [...]
> www.hellemose.dk
> ***Ailurophil***
>
> Some people have lives, others have cats

Hej...
Hvor det dog dejligt at se dine anstrengelser og vores alles
frustrationer over jbh kommer frem i lyset!!!!!

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-09-03 14:15

Ja det er lækkert at Fyns medier er hurtigt på banen.

Der dukker nok snart noget op i en avis eller to også.

Jeg er stort set færdig med at scanne, så nu har jeg
en "monster-fil" ( i mere end en forstand *GG* )liggende, på 32.5 MB godt
at min søn fortalte at jeg
skulle konvertere fra bitmap-filer til jpg, det tog ½
timer at sende til journalisten fra DR igår.

Jeg har bestræbt mig på at dele det ud i mapper, så det ligger i Århus
Stiften, Horsens Folkeblad, Vejle Amts Folkeblad, Jyske Vestkysten og Ekstra
Bladet, så er der "Dyre besparelser" fra 96 o.s.v. så hvis nogle af jer
skal genopfriske lidt uhyrlig læsning er det nu på lager.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 17-09-03 15:06

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> Vestkysten og Ekstra Bladet, så er der "Dyre besparelser" fra 96
> o.s.v. så hvis nogle af jer skal genopfriske lidt uhyrlig læsning er

Det er simpelthen skønt, Marianne! Og sikke et monsterarbejde du har påtaget
dig! Jeg er fuld af beundring :)

Er der nogen af jer der kan se det andet link (altså bortset fra det til
dk-fritid-dyr-kat.dk)?

Jeg får bare en tom side frem :(

~Lisbeth

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-09-03 15:46

> [...]
> www.hellemose.dk
> ***Ailurophil***
>
> Some people have lives, others have cats

Super, Marianne! Men kan du eller andre få linket om "JBH er ikke medlem
af DDD" til at virke? Jeg får bare en tom side op...

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-09-03 16:11

Hmm linket virker heller ikke hos mig. Journalisten
fortalte igår at han havde ringet til DDD, for at høre
hvad de sagde til JBH, og formanden havde sagt at
"efter et vink med en vognstang, havde JBH meldt
sig ud af Dyrlægeforeningen" Det var han jo også
fra 93 til 98 da det blev for "hedt" for ham.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk