Mouse-over i frontpage.
Fra : Kim Michael Larsen

Dato : 17-09-03 00:57

Har en hjemmeside men kunne godt tænke mig at pynte lidt på den.
Der er nogle billeder på siden hvor man så kan klikke på et billedet og så
åbnes en ny side med et større billede.
Det jeg godt vil er at bruge mouse-over funktionen, så der kommer et større
billede, hvordan gør man det.
Bruger Microsoft Frontpage 2002.

PFT.

mvh Kim.

Fra : Kim Michael Larsen

Dato : 19-09-03 00:48

> [...]
> åbnes en ny side med et større billede.
> Det jeg godt vil er at bruge mouse-over funktionen, så der kommer et

Er der ikke nogen der ved det, eller kan det ikke lade sig gøre i FP 2003.

mvh Kim.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-09-03 06:45

Der i dit script hvor du har onclick erstatter du bare med
onmouseover. Så virker det med mouse-over. det er dog ikke særlig
anbefalelsesværdigt. Folk er vant til at klikke på et billede for at
se en større version. Desuden vil modem brugere nok blive sure vis der
umotiveret kommer et større billede fordi de tilfældigvis kom til at
placere curseren over et billede.

Fra : Kim Michael Larsen

Dato : 20-09-03 02:41

> [...]
> se en større version. Desuden vil modem brugere nok blive sure vis der
> umotiveret kommer et større billede fordi de tilfældigvis kom til at

Det er ikke noget script med onclick i min hjemmeside når man er i html
mode.

mvh Kim.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-09-03 23:50

Du vil se at scriptet er inkluderet i den færdige html fil.

Fra : Kim Michael Larsen

Dato : 28-09-03 03:26

> Du vil se at scriptet er inkluderet i den færdige html fil.

Kan ikke se noget script i den færdige html fil.
Hvad gør jeg.

mvh Kim.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-09-03 04:55

I din browser, vælg View | Source.

On Sun, 28 Sep 2003 04:26:23 +0200, "Kim Michael Larsen"