logic nodefil til pdf
Fra : gunner carstens

Dato : 16-09-03 22:17

Er det muligt at lave en logic nodefil om til et pdf format? Hvis ja,
hvordan?
På forhånd tak.
/gunner

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 17-09-03 06:10

gunner carstens skrev:

> Er det muligt at lave en logic nodefil om til et pdf format?

Kan du ikke bare åbne nodedokumentet i Logic og så skrive ud til pdf
(vælg "Print..." og vælg så her at arkivere til pdf)?

Jeg går ud fra, at du kører Logic på Mac OS X. Hvis ikke, så er det lidt
mere kompliceret (men ikke umuligt).

--
Jesper Juellund Jensen
http://cyrk.dk/musik/

Fra : gunner carstens

Dato : 17-09-03 18:49

> [...]
> (vælg "Print..." og vælg så her at arkivere til pdf)?
>
> Jeg går ud fra, at du kører Logic på Mac OS X. Hvis ikke, så er det lidt
Nej det er logic på mac os 9 Kan du også hjælpe med det?

mvh Gunner

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 18-09-03 05:59

gunner carstens skrev:

> Nej det er logic på mac os 9 Kan du også hjælpe med det?

Det nemmeste er selvfølgelig, hvis du har Adobe Acrobat (ikke bare
Acrobat Reader). Så kan du enten installere en "printer", hvor
resultatet ikke ender i papir, men i en pdf-fil. Du kan også eksportere
fra Logic til (e)ps og så køre resultatet gennem Distiller, som er en
del af Acrobat-pakken.

Nå, men da jeg går ud fra, at du ikke har Acrobat, så må du have fat i
noget andet (og måske knap så dyrt), der kan generere pdf-filer. Jeg
selv har tidligere brugt PrintToPDF, der kan findes på
http://www.jwwalker.com/pages/pdf.html

--
Jesper Juellund Jensen
http://cyrk.dk/musik/

Fra : gunner carstens

Dato : 18-09-03 20:53

> [...]
> noget andet (og måske knap så dyrt), der kan generere pdf-filer. Jeg
> selv har tidligere brugt PrintToPDF, der kan findes på

Mange tak for svar
mvh Gunner