modtaning af post
Fra : -=Klatmaler=-

Dato : 16-09-03 14:37

jeg kan ikke motage post på min mail, det er kun en gang eller to af den
vil, det har været sådan de sidste to dage! er der ander der kender til
problemet?

har webspeed fra tdc

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 16-09-03 21:30

"-=Klatmaler=-" <michael@baad.dk> wrote in message
> jeg kan ikke motage post på min mail, det er kun en gang eller to af den
> vil, det har været sådan de sidste to dage! er der ander der kender til
> problemet?

Øh, får du en fejlmeddelelse når du forsøger at hente post? Prøv at tjekke
din opsætning via vejledningen her: http://tdckabeltv.dk/?UniversID=514

Mener du at du burde modtage post men at det ikke kommer frem? Er du sikker
på at mailen er blevet sent afsted? Har du prøvet at sende en email til dig
selv?

Jeg har også webspeed, og det fungerer fint for mig.

/Anders

Fra : -=Klatmaler=-

Dato : 16-09-03 21:49

kan godt sende men den vil ikke lade míg hente min post, har haft denne
konot i 2år og har aldri problemer
før nu

Fra : -=Klatmaler=-

Dato : 16-09-03 21:50

Serveren har uventet afbrudt forbindelsen. Dette kan skyldes en fejl på
serveren, netværksproblemer, eller at forbindelsen ikke har været brugt i
længere tid. Konto: 'Michael Klatmaler', Server: '127.0.0.1', Protokol:
POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC0F

det sigerden

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 16-09-03 22:17

> [...]
> længere tid. Konto: 'Michael Klatmaler', Server: '127.0.0.1', Protokol:
> POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC0F

Server: 127.0.0.1? Det er din egen computer. Har du (eller har du haft) et
antivirusprogram kørende på computeren?

Hvis du følger vejledningen på den side jeg henviste til, så burde du kunne
få det til at fungere igen, men så vil forbindelsen nok gå udenom dit
antivirus program.

/Anders

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 16-09-03 22:38

Således skrev "-=Klatmaler=-" <michael@baad.dk> i
dk.edb.internet.udbydere Tue, 16 Sep 2003 22:50:19 +0200:

> [...]
>længere tid. Konto: 'Michael Klatmaler', Server: '127.0.0.1', Protokol:
>POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC0F

Har du lige pillet med noget antivirus, der skulle skanne din post
eller installeret Norton/Normann?

"Server: '127.0.0.1" er din egen maskine, istedet for din mailserver.

Det antivirusprogrammerne gør er at de lægger sig imellem din
mailklient og din mailserver, derfor er dit servernavn ændret.

Du skal enten sætte din antivirus korrekt op eller slå mailscanningen
fra, hvis du vil hente din post.

Knud
--
"Every normal man must be tempted at times to spit upon his hands,
hoist the black flag, and begin slitting throats." H.L. Mencken

Fra : -=Klatmaler=-

Dato : 17-09-03 20:11

takker for hjælpen
ja jeg hade Spame off instaleret! og det er den der har lavet om på det!
takker for den fine hjælp!

Michael Nielsen