Whoa! Tante Berlinger...
Fra : David Blangstrup

Dato : 16-09-03 09:43

....virker på Safari nu!

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på
http://david.blangstrup.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 16-09-03 09:45

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> ...virker på Safari nu!

....men desværre ikke deres billedserier, øv.

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : David Blangstrup

Dato : 16-09-03 10:53

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> ...men desværre ikke deres billedserier, øv.

Og siderne indeni har stadig døde links, men det kommer vel altsammen.
Jeg synes, det er den lækreste online avis i Danmark, så jeg glæder mig
til at den virker på Safari.

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 16-09-03 16:44

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Og siderne indeni har stadig døde links, men det kommer vel altsammen.
> Jeg synes, det er den lækreste online avis i Danmark,

Prøv en dansk avis

F.eks. Politiken, som virker i alle browsere.

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : David Blangstrup

Dato : 16-09-03 19:12

> Prøv en dansk avis
>
> F.eks. Politiken, som virker i alle browsere.
>
> /Preben

Politiken online er desværre så tudegrim og dårligt lavet.

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 16-09-03 19:57

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Politiken online er desværre så tudegrim

Pæn og dansk, hver mand sin mening.

>og dårligt lavet.

Siger du om et website, der virker i alle browsere samtidig med at dit
favorit webside ikke virker!

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : David Blangstrup

Dato : 17-09-03 11:04

> Pæn og dansk, hver mand sin mening.

> Siger du om et website, der virker i alle browsere samtidig med at dit
> favorit webside ikke virker!
>
> /Preben

Det er ikke min favorit website. Jeg kunne sige meget om tante Berlinger
online, og det er noget underligt noget, at de har stylesheets til
forskellige browsere. Internet avisernes falden på halen for Microsoft
Media løsninger ha ha ha er simpelthen for dumt - men at tanten er den
pæneste internet avis i Danmark, det synes jeg.
Politiken ligner noget fra starten af halvfemserne, eller skal jeg sige
midten?

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Morten Lind

Dato : 17-09-03 12:43

> [...]
> pæneste internet avis i Danmark, det synes jeg.
> Politiken ligner noget fra starten af halvfemserne, eller skal jeg sige

Hej David

Jeg kan godt se hvad du mener og følge dig noget af vejen, MEN hvis du
ser på de to avisers forsider idag, er de nøjagtigt ens sat op og
siderne er gudhjælpemig også ens i design og valg af nyheder - selv
reklamerne er ens - forskellen er jo kun farverne, og at tanten følger
moden med det gennemsigtige udseende, og Pol bruger rene farver -

Og så bliver det jo som du siger: en smagssag.......

Hej fra
Morten
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : David Blangstrup

Dato : 17-09-03 13:22

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> [...]
> moden med det gennemsigtige udseende, og Pol bruger rene farver -
>
> Og så bliver det jo som du siger: en smagssag.......

Reklamer? Morten, vil det sige, at du heller ikke bruger Safari med
PithHelmet?

http://macupdate.com/info.php/id/10752

Jeg ser aldrig en reklame. Jeg synes alle net aviser er grimme med
reklamer. Jeg synes bare, at Politiken har sådan en grim tværbjælke etc.
og jeg synes virkelig, at tanten er flot! Men du er jo vist også ret
retro, er du ikke?
Selv på New York Times har PithHelmet (SafariHjelm på dansk) fået
reklamerne, der var klistret fast på begge sider af navnet, væk.

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Morten Lind

Dato : 17-09-03 13:34

> [...]

> Selv på New York Times har PithHelmet (SafariHjelm på dansk) fået
> reklamerne, der var klistret fast på begge sider af navnet, væk.

Hæ, David....
Jeg bruger Camino

Næh......jeg synes ikke, jeg er specielt retro, for jeg synes da ligesom
du, at Tanten er pænere.

Jeg prøvede bare at påpege, at den eneste forskel på de to er, at Tanten
benytter gennemsigtighed i sin tekst - ligesom du gør i di blog -
ligesom jeg gør i mine vægaviser i haveforeningen)

Gennemsigtighed og slagskygge: den store trend

Hej
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Anders Hedegren

Dato : 17-09-03 04:30

> Prøv en dansk avis

Så vidt jeg ved er det ikke den norske koncernledelse i Orkla der
skriver artiklerne :) Forskellen fra før er bare at de nu kan kritisere
Maersk.

--
Anders Hedegren
http://iceduck.com

Fra : Per Rønne

Dato : 24-09-03 18:24

> Prøv en dansk avis
>
> F.eks. Politiken, som virker i alle browsere.

Jylitiken?
--
Per Erik Rønne

Fra : Jesper

Dato : 24-09-03 18:33

> [...]

> Og siderne indeni har stadig døde links, men det kommer vel altsammen.
> Jeg synes, det er den lækreste online avis i Danmark, så jeg glæder mig

Indtil da kunne du jo også bruge en browser der duer: Mozilla 1.5rc1 ,
der duer Tanten, dens links og billedeserier i!
global village idiots. - Paul Ginsparg.