Top Tours - godt/dårligt ?
Fra : Samsara

Dato : 15-09-03 23:00

Hej'sa

Jeg skal så småt til at planlægge en tur til Thailand og har i den
forbindelse fået et katalog fra Top Tours som bl.a. arrangerer
kombinationsrejser til Thailand.

Er der nogen som har erfaringer med dem ?

Venligst Samsara

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-03 21:29

"Samsara" <Hyggedyret@paradis.dk> wrote:

> [...]
>forbindelse fået et katalog fra Top Tours som bl.a. arrangerer
>kombinationsrejser til Thailand.
>
>Er der nogen som har erfaringer med dem ?

Min kæreste og jeg har for anden gang bestilt en skræddersyet
(Thailand) rejse hos dem, hvorfor jeg naturligvis kan anbefale dem.
Men vær forberedt på, at de er hurtige til at love dit og dat leveret
pr. mail eller post til det og det tidspunkt, men kun sjældent holder
det. Hvis man derfor er i besiddelse af stor tålmodighed, så får man
fuld valuta for pengene i den sidste ende. Det helt store plus ved
dem, er at man så at sige kan få dem til at arrangere en total
skræddersyet rejse, uden at prisen bliver urimeligt dyr.

I starten kan man godt tvivle på, om der er ordentligt styr på
tingene, men når først man er taget afsted, så finder man hurtigt ud
af, at alt er fuldstændig i orden, og at man på intet tidspunkt bliver
ladt i stikken med noget som helst.

God tur!

Fra : Samsara

Dato : 16-09-03 23:02

<Ken Sørensen> skrev i en meddelelse

> [...]
> tingene, men når først man er taget afsted, så finder man hurtigt ud
> af, at alt er fuldstændig i orden, og at man på intet tidspunkt bliver

Må jeg høre nærmere om hvor I var, hvor lang tid og hvad
det kostede ?

Venligst Samsara

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-03 20:54

"Samsara" <Hyggedyret@paradis.dk> wrote:

><Ken Sørensen> skrev i en meddelelse

>Må jeg høre nærmere om hvor I var, hvor lang tid og hvad
>det kostede ?
>
>Venligst Samsara

Singapore Stop Over, 2 nt
Bangkok 3 nt
Khao Lak 3 nt
Phi Phi 3 nt
Phuket 11 nt

Alt sammen 3-stjernede hoteller, og vi fløj med Singapore Airlines.

Pris kr. 15.058,- pr. person.

Hertil skal så lægges evt. afbestillingsforsikring samt alm.
rejseforsikring.

Fra : Samsara

Dato : 21-09-03 20:51

> [...]
>
> Pris kr. 15.058,- pr. person.
>
> Hertil skal så lægges evt. afbestillingsforsikring samt alm.

Tak for oplysningerne - så har jeg lidt at arbejde videre med.

Venligst Samsara

Fra : gurlielse

Dato : 17-09-03 23:17

"Samsara" skrev d. 15-09-03 23:00 dette indlæg :
> [...]
> forbindelse fået et katalog fra Top Tours som bl.a. arrangerer
> kombinationsrejser til Thailand.
>
> Er der nogen som har erfaringer med dem ?

i marts i år rejste vi 2 uger til thailand med top tours som arrangør -
servicen herhjemme kunne være bedre, men efter 12 timer i en lækker
airbus mødte vi de mest servicemindede mennesker man kan tænke sig. alt
var planlagt og parat for os til mindste detalje. vi havde bestilt 3
nætter på 4 stjernet hotel i bangkok og 10 dage på 3 stjernet hotel i
huahin. pris inl morgenmad og transport 8600 kr pr person.
så vi kan varmt anbefale top tours.
hilsen gurli

http://www.kandu.dk/

Fra : Samsara

Dato : 21-09-03 20:59

"gurlielse" <gurlielse.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nætter på 4 stjernet hotel i bangkok og 10 dage på 3 stjernet hotel i
> huahin. pris inl morgenmad og transport 8600 kr pr person.

Tak for informationerne.

Bangkok og Hua Hin er p.t. på ønskelisten over steder jeg godt vil se
og så mit endelige mål Koh Samui.

Venligst Samsara