London - Las Palmas
Fra : FinnP

Dato : 15-09-03 18:53

Nu har jeg i et par timer prøvet på, at finde ud af flyafgange fra London
til Gran Canaria; men det er godt nok svært. Jeg har været inde på
lufthavnenes HP, men det er svært at hitte noget der.
Er der nogen her, der kender en eller flere gode sider, der kan hjælpe, når
man skal bruge rejsetider i andre lande?????????????

Fra : Henning Nielsen

Dato : 15-09-03 20:50

http://www.amadeus.net klarer hele verden.

Venlig hilsen
Henning

Fra : FinnP

Dato : 20-09-03 07:23

> http://www.amadeus.net klarer hele verden.
>
> Venlig hilsen
> Henning

Tak for tipset, det er virkelig en anvendelig side.

Mvh FinnP

Fra : Jørgen Ravn

Dato : 16-09-03 11:21

Monarch flyver fra London Gatwick. Mest på charterbasis; men man kan sagtens
købe en billet.

http://www.flymonarch.com/chartered/index.asp

Hilsen Jørgen

---