Allmusics Denmark-side
Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 15-09-03 17:59

Er jeg den eneste, der finder den lidt mærkelig? Til gengæld bringer den så
også smilet lidt frem.

http://shorterlink.com/?5G9CAL

(Og jeg kan selvfølgelig godt se, at den ligger under kategorien world - den
er bare også underligt inkonsistent på det punkt)

MvH Mikkel

Fra : Invader Zim

Dato : 15-09-03 19:21

Mikkel Knudsen wrote:
> [...]
>
> (Og jeg kan selvfølgelig godt se, at den ligger under kategorien
> world - den er bare også underligt inkonsistent på det punkt)

Det undrer mig ikke... Allmusic har været inkonsistent næsten hver gang jeg
har brugt den. Den er sikkert bedre på nogen punkter end andre, men ikke i
de sfærer hvor jeg generelt bevæger musikalsk.

-Invader Zim

Fra : Uffe Holst

Dato : 15-09-03 22:25

In an article of 15 Sep 2003 Mikkel Knudsen wrote:

> [...]
>
> (Og jeg kan selvfølgelig godt se, at den ligger under kategorien world - den
> er bare også underligt inkonsistent på det punkt)

Jeg er måske ikke den skarpeste kniv i skuffen, men hvor er det præcis,
vi skal se noget?

--
Uffe Holst