Tandlæger i Malmö
Fra : Terkel

Dato : 15-09-03 15:58

Er der nogen af jer, der har kendskab, og adresse/telefonnummer på en
god og ikke alt for dyr tandlæge i Malmö ?
Hvorledes forholder det sig mht. tilskud, når man benytter en tandlæge
i udlandet ?
Hvis du ved dette, vil jeg blive meget glad for en mail

Fra : Mari

Dato : 17-09-03 19:37

"Terkel" <terkel.olsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i udlandet ?
> Hvis du ved dette, vil jeg blive meget glad for en mail

http://www.avmintand.dk/Sygesikring.htm

http://www.tandrejser.dk/

/Mari

Fra : Peter