StofaNet
Fra : Rasmus Christian Kaa~

Dato : 15-09-03 11:04

Hejsa jeg har læst både godt og ondt om stofanet her i gruppen, men jeg er
stadig i tvivl.

Hvor stabil er StofaNet Flatrate i forhold til f.eks. Cybercity ADSL?
CyberCity er en anelse dyrere end StofaNet, men tilgengæld har man mulighed
for at opgradere i perioder via CyberCity, så jeg er meget i tvivl om
StofaNet

---
Rasmus Christian Kaae
www.3kings.dk | www.hestebasen.com

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 15-09-03 12:52

In <3f658e69$0$97258$edfadb0f@dread12.news.tele.dk> "Rasmus Christian Kaae" <rasmusGODDAW@3kings.dk> writes:

>Hejsa jeg har læst både godt og ondt om stofanet her i gruppen, men jeg er
>stadig i tvivl.

>Hvor stabil er StofaNet Flatrate i forhold til f.eks. Cybercity ADSL?

Jeg har en server paa mit stofanet. Den mister forbindelsen i gennemsnit
to gange om maaneden pga. fejl ved stofa. De fixer dog problemet normalt
i loebet af kort tid.

Jeg er glad for at man kan downloade fra min server med 25kb/s.

/Martin

Fra : Morten Snedker

Dato : 17-09-03 00:03

On Mon, 15 Sep 2003 12:03:45 +0200, "Rasmus Christian Kaae"
<rasmusGODDAW@3kings.dk> wrote:

> [...]
>CyberCity er en anelse dyrere end StofaNet, men tilgengæld har man mulighed
>for at opgradere i perioder via CyberCity, så jeg er meget i tvivl om

Der skal ikke herske tvivl om, at havde jeg mulighed for Stofanet, så
var det det jeg havde!

Min svigerforældre har Stofanet og downloader med ca. 220kb/s. Det
koster dem vist nok omkring en hundredelap om måneden, og gi'r dem lov
til 5GB pr. måned (som jo trods alt er en slat).

Selv gi'r jeg omkring det femdobbelte, og kan til "gengæld" dl med ca.
50 kb/s med mit ADSL.....men så'n er det at bo på landet.

mvh /Snedker
---
Svar venligst under det citerede
Klip og udelad, hvad du ikke besvarer

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-09-03 08:57

Morten Snedker <morten@nospam_dbconsult.dk> skrev :

>Min svigerforældre har Stofanet og downloader med ca. 220kb/s. Det
>koster dem vist nok omkring en hundredelap om måneden, og gi'r dem lov
>til 5GB pr. måned (som jo trods alt er en slat).

Hvis de forbruger 5000 MB, så vil det da koste kr. 300,-
For kr. 100,- kan de kun bruge 100 MB.

>Selv gi'r jeg omkring det femdobbelte, og kan til "gengæld" dl med ca.
>50 kb/s med mit ADSL.....men så'n er det at bo på landet.

Til gengæld kan du downloade ubegrænset.

--
Knud