Hold i nakken
Fra : Mette Nim Andersen

Dato : 15-09-03 09:03

Hej allesammen

Er der nogle som kan hjælpe med hvordan jeg får mit hold i nakken væk??

Mvh.

Mette

Fra : Padmé Amidala

Dato : 15-09-03 09:39

Det er en god idé at holde nakken varm. Evt. med en varmepude, hvis du har
sådan en.
Derudover virker det også hvis du får masseret skuldrene og nakkens
muskler..

VH
Padmé

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-09-03 12:21

"Padmé Amidala" wrote:

> Det er en god idé at holde nakken varm. Evt. med en varmepude, hvis du har
> sådan en.
> Derudover virker det også hvis du får masseret skuldrene og nakkens
> muskler..

samt finde ud af årsagen, så den ikke kommer igen.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Janne

Dato : 15-09-03 18:08

Mette Nim Andersen <kc11@uv.abc.dk> skrev:
>Hej allesammen
>
>Er der nogle som kan hjælpe med
>hvordan jeg får mit hold i nakken væk??
>
>Mvh.
>
>Mette

En blokade hos lægen hjælper i løbet af 10 sek.
janne

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 15-09-03 21:16

Hej Mette

"Mette Nim Andersen" <kc11@uv.abc.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle som kan hjælpe med hvordan jeg får mit hold i nakken væk??

Nu kan jeg se nogen anbefaler varme, jeg ville nu nok vælge det stik
modsatte, nemlig is, og det er på det grundlag at det var det min
kiropraktor anbefalede mig da jeg godt nok havde hold i lænden, og ikke i
nakken, emn det går nok ud på et.

Min kæreste der imod har haft hold i nakken nogen gange, og der måtte turen
nu gå til en fys.

Rigtig god bedring

Mange hilsner fra

Bolette