Kan man det ( Outlook )
Fra : Me & my pc.

Dato : 14-09-03 21:33

Hej

Jeg bruger dagligt Outlook fra en Office 2000 DK ( Ver 9.0.0.2814 ) og i
forbindelse med mit arbejde, ville det være rart om jeg kunne farvelægge de
forskellige aftaler som jeg laver i løbet af dagen, afhængigt af hvad jeg
skal.

Jeg bruger den visning som hedder "dag/uge/måned" og kunne godt ønske mig at
jeg kunne lave mine aftale rød, når den er vigtig - Gul for noget andet -
Blå for noget 3ede og alle mulige andre farver for noget andet !

En god bekendt af mig for slog dette :

From the help file:
1.. In Calendar, right-click the calendar grid, and then click Automatic
Formatting on the shortcut menu.
2.. Click Add, and then type a name for the rule.
3.. In the Label list, click a color.
4.. Click Condition to specify the conditions under which the color will
be applied.
Men jeg kan ikke få det til at virke !

Nogle kreative forslag ?

Kim