Carpark North - Loose Yourself
Fra : Simon Selmer

Dato : 14-09-03 21:06

Hej

Jeg var til koncert med carpark north for et par uger siden i Århus. Der
spillede de deres udgave af Eminem's "Loose Yoursef". Det synes jeg var
enorm fed. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde den?

Simon

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 14-09-03 21:22

I news:bk2hn9$2sd0$1@news.cybercity.dk skrev Simon Selmer disse ord:
> [...]

Den er fed - ingen tvivl om det!
Den er ikke udgivet - pga copyright så vidt jeg er blevet informeret.
Men hvis der er nogen der på en eller anden måde
har fået fat i den, så må de gerne fortælle mig hvordan...

/Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-03 13:32

Rasmus Hauge Hansen wrote:

> Den er fed - ingen tvivl om det!

Jo, der er tvivl om det. Da CN spillede den på den grønne koncert (tror
jeg det var) som blev live-transmitteret på P3 i sommers var den
elendig. Musikken var som sådan okay, men forsangeren (eller hvem der nu
stod for det) kunne IKKE rappe. Slet ikke. Hans flow var helt skidt og
leveringen piiinlig.

Men det er ikke så overraskende. Når en sanger prøver at rappe, eller en
rapper prøver at synge, går det galt i langt de fleste tilfælde. Det er
som om sangerne slet ikke har øre for flow og rytmik (Tænk Madonna på
American Life), og rapperne ikke har øre for tonalitet (Tænk Canibus på
Hate U 2). Altså at de selv - og en del af deres publikum - slet ikke
kan høre, hvor dårligt det er. Kun alt for sjældent kan en kunstner
begge dele på et pænt niveau, som fx Lauren Hill.

Forresten hedder sangen 'Lose Yourself'.

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net

Fra : zcully

Dato : 14-09-03 21:31

"Simon Selmer" <encorez@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> spillede de deres udgave af Eminem's "Loose Yoursef". Det synes jeg var
> enorm fed. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde den?

Ja den er uden tvivl fed.
Det så også ret fedt ud at publikum totalt var med på stilen med hænderne
(ved ikke om du har set filmen/videoen med Eminem).

/Zcully