Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nvidea geforce MX/MX400
Fra : Znupler

Dato : 14-09-03 19:55

Jeg har dette grafik kort, og har et seriøst problem. Jeg har fået min
adapter vær til min tv-out.

Det ligner et ps/2 stik i den ene ande og så er der et phone stik og et stil
der er gult..

Jeg er meget interreseret i at købe dette stik..

Kom med nogle bud på hvad i vil have for det..

Vil ikke give over 150 kr
med porto

Fra : Thomas

Dato : 14-09-03 21:15

Dap ned til din grejpusher og køb et DVD kabel kit til 99,- Så skulle den
være i vinkel.
Hilsen
Thomas

Fra : Znupler