Meget *gammel* sherry
Fra : Ivar

Dato : 14-09-03 08:10

Jeg har lige været nede i gemmerne, et skab jeg ikke ligefram overrander
hvert andet år, udover hvad jeg skulle have, så fandt jeg en Harveys Medium
sherry, jeg havde glemt alt om, og så en dåse øl, med mindst holbar til
11/08-93, så sherry'en er nok også en 10-11 år gammel.

Og så kommer spørgsmålet, hvor længe kan sådan en holde sig?
Den har ligget ned inde i et fineret spånpladeskab, hvor aftensolen når ind.

Ivar

Fra : rasmus

Dato : 14-09-03 20:50

"Ivar" <news-@milli.dk> skrev i en meddelelse

> Og så kommer spørgsmålet, hvor længe kan sådan en holde sig?
> Den har ligget ned inde i et fineret spånpladeskab, hvor aftensolen når
ind.

- noget sherry kan holde sig i meget lang tid ... det er muligt at solen har
gjort den sherry udrikkelig, men du kan jo bare åbne den og smage ...

ras

Fra : Ivar

Dato : 14-09-03 23:57

fjern X wrote:

> ind.
> - noget sherry kan holde sig i meget lang tid ... det er muligt at solen
> har gjort den sherry udrikkelig, men du kan jo bare åbne den og smage ...

det er jo nok fordi jeg mener at sherry er udrikkelig uanset hvor
gammel den er, og uanset hvordan den er behandlet, det gør at den er blevet
lagt i skabet, og har fået lov til at ligge der så lang tid at jeg helt har
glemt at jeg havde den,,,
Det er sikkert en jeg har fået som en slags "drikke penge" af nogle kunder
dengang kørte jeg turistbus og så fik man nogle gange sådan noget,,,

Ivar

Fra : rasmus

Dato : 15-09-03 21:54

> [...]
blevet
> lagt i skabet, og har fået lov til at ligge der så lang tid at jeg helt

- prøv at købe en god en ... du får en ok sherry for en hund ... det er
fremragende. Også i mad og desserter

ras