Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
billed på både monitor og tv samtidligt
Fra : jan

Dato : 13-09-03 23:46

hej gruppe.
Jeg søger et agp grafikkort som understøtter tv-out, men lidt speciel
funktion, jeg vil både have billede på min monitor samtidligt og på tv-out.
Fordi jeg ikke så godt kan se tekst på tv'et da jeg synes små "ting" bliver
sløret.. jeg mener denne funktion hedder twinview ikk sandt?
er der nogen som kan nævne mig nogen grafikkort som understøtter det jeg
søger ?
jeg tænkte på noget omkring geforce2 eller nyere så det stadig kan trække
lidt spil, hvis det skulle være. pris klassen skal helst ligge under 1000
kr.

på forhånd tak.

--
(slet "REMOVE" i min e-mailadresse, for at skrive til mig direkte)

Fra : LC

Dato : 14-09-03 16:01

GF4 MX 44o