E-Mail
webnoob 5265
Forte Agent 1.93
Fra : Grytt

Dato : 13-09-03 22:06

Jeg har opdateret til Forte Agent 1.93, men fik et lille problem
på halsen. Da jeg klikkede på ”Post Follow Up Message” for
at svare på et indlæg kom jeg uforvarende til OGSÅ at sende
en E-Mail til skribenten. (Det var jo ikke meningen).

Jeg har opdaget at vinduet/siden viser følgende:
Email To:

det gjorde den gamle version ikke.
Nu skal jeg, manuelt, fjerne e-mail adressen, og det
kan vel ikke være meningen.

Har ikke kunnet finde det sted hvor jeg kan skille
mig af med den (nye) feature.
(Det kunne være man skulle gå tilbage til den
ældre version, for dér var man fri for den slags
narrestreger)

--
en hilsen fra Henning i Brøndby

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 13-09-03 22:45

Grytt <romulus@mail.dk> wrote:

> [...]
> at svare på et indlæg kom jeg uforvarende til OGSÅ at sende
> en E-Mail til skribenten. (Det var jo ikke meningen).

Group / (Default) Properties / Post / Copy follow-up messages to author via
email

Fra : Grytt

Dato : 14-09-03 12:22

Niels Teglsbo skrev:

>Group / (Default) Properties / Post / Copy follow-up messages to author via
>email

Lige præcis! Tak for det
--
en hilsen fra Henning i Brøndby

http://home1.inet.tele.dk/hgrytter/

Fra : Madsen

Dato : 13-09-03 22:46

On Sat, 13 Sep 2003 23:06:12 +0200, Grytt <romulus@mail.dk> wrote:

> [...]
>mig af med den (nye) feature.
>(Det kunne være man skulle gå tilbage til den
>ældre version, for dér var man fri for den slags

Hej

Jeg bruger også Agent 1.93 og når jeg besvarer et
indlæg får jeg de samme 3 linier som du nævner, men
der kommer da ikke nogen email addresse i email
feltet. Hvis jeg vil sende en email samtidigt som jeg
poster mit indlæg, så skal jeg selv udfylde det.

Så jeg vil gætte på at du har fået ændret et eller
andet i opsætningen af din Agent.

mvh Madsen

Fra : Grytt

Dato : 14-09-03 12:22

Madsen skrev:
>[...]
>Så jeg vil gætte på at du har fået ændret et eller
>andet i opsætningen af din Agent.

Ja, et eller andet var ændret.
Hvis du ikke også modtager en e-mail på dette,
(hvilket guderne må forbyde), så er det i orden
takket være Niels T.