Mor er den bedste i verden...
Fra : Mr.Joe

Dato : 13-09-03 15:36

Min mor har snart fødselsdag og hun har snakket om at det kunne være sjov at
have melodien "Mor er den ..." på sin mobil.
Jeg har endelig bakset et lille program sammen, som kan sende melodien til
hende, men jeg har ikke noderne til den.
Skulle der lige være en, som har dem til at ligge, så ville jeg blive meget
glad, hvis de blev postet her eller mailet på allan (snabela) allanlarsen.dk

Mvh
Allan

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 13-09-03 16:17

Mr.Joe <ingenmail@saa.skriv.ikke.dk> wrote:
> melodien til hende, men jeg har ikke noderne til den.

Hej Allan

Du kan finde noden i Imudico's Melodibog nr 28 - biblioteket har den

God fornøjelse

Anette og Søren

--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Mr.Joe

Dato : 13-09-03 16:44

"Flying Hotdogs" <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Allan
>
> Du kan finde noden i Imudico's Melodibog nr 28 - biblioteket har den
>
> God fornøjelse
>
> Anette og Søren

Øj, se det er hurtig svar.

Mange tak