editor?
Fra : rasmus

Dato : 13-09-03 13:11

Hejsa,

jeg har forsøgt mig med både phpedit 0.7 og Vim ... en er ikke overvældende
imponeret ... alternativer?

ras

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-09-03 13:37

"rasmus" <rasmus.carlsenX@tdcadsl.dk (fjern X)> skrev:

>jeg har forsøgt mig med både phpedit 0.7 og Vim ... en er ikke overvældende
>imponeret ... alternativer?

Det er avært at anvise alternativer når du ikke skriver hvad du
ønsker at en editir kan.

Jeg bruger MED til mit programmeringsarbejde.

--
Bertel

Fra : rasmus

Dato : 13-09-03 15:09

> Det er avært at anvise alternativer når du ikke skriver hvad du
> ønsker at en editir kan.

- tjae ... det aner jeg ikke. Jeg er lige gået igang med php-skidtet og
synes bare det er en anelse besværligt. Normalt bruer jeg html-kit og der er
et par php-ting med, men langt fra nok.

> Jeg bruger MED til mit programmeringsarbejde.

- jeg kigger på den

ras

Fra : Hasse R. Hansen

Dato : 13-09-03 15:23

On Sat, 13 Sep 2003 14:37:23 +0200, Bertel Lund Hansen
<nospamius@lundhansen.dk> wrote:

>Jeg bruger MED til mit programmeringsarbejde.

Hey, jeg har ellers brugt homesite, men er meget åben for nye
programmer, kan man uploade direkte i MED via ftp ?

er der muligt at lave shortcuts i MED så man med tastekomb. evt kunne
lave en <> og stille cursor i mellem ???

mvh.
Hasse R. Hansen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-09-03 22:53

Hasse R. Hansen skrev:

>Hey, jeg har ellers brugt homesite, men er meget åben for nye
>programmer, kan man uploade direkte i MED via ftp ?

Nej, MED har ikke ret meget understøttelse ud over
syntaksfarvning og muligheden for at sætte tastetryk op til at
aktivere eksterne programmer.

Jeg har prøvet WebWriter 4 og WebCoder, men begge to har på
forhånd valgt folk fra over 45 (de bruger fontstørrelser så små
eller så grimme at jeg ikke kan læse hvad der står). WebWriter
har ellers nogle gode HTML-faciliteter. Jeg har ikke testet hvor
meget den kan af PHP, men den kan i hvert fald genkende og
syntaksfarve det.

>er der muligt at lave shortcuts i MED så man med tastekomb. evt kunne
>lave en <> og stille cursor i mellem ?

Nej.

--
Bertel

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 13-09-03 23:08

rasmus wrote:
> Hejsa,
>
> jeg har forsøgt mig med både phpedit 0.7 og Vim ... en er ikke overvældende
> imponeret ... alternativer?

Prøv en af de beskrevne her:

http://www.php-faq.dk/index.php?faq=15

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk/

Fra : CG SOFTWARE - Carste~

Dato : 15-09-03 22:44

Hej.

Prøv denne http://www.ankord.com/

Mvh
Carsten

Fra : No1

Dato : 16-09-03 00:04

> jeg har forsøgt mig med både phpedit 0.7 og Vim ... en er ikke overvældende
> imponeret ... alternativer?

til win: textpad.com

Find dog en nyere php syntax fil en den der følger med.