Mozilla 1.4 - kan man lægge en dansk stave~
Fra : Henning

Dato : 13-09-03 07:29

Hej

Er der mulighed for at tilknytte en dansk stavekontrol til
Mail-delen?

TIA

Henning

Hvis der er en Mozilla-'ørn', der kan hjælpe mig med et par
opsætningsspørgsmål (åbningsbilledet i Mail + opsætning af
hensigtsmæssig Codepage) - vil jeg bede dig sende mig et E-mail
til

catlineVÆK@edb.dk

væk skal lige væk!

Fra : Jacob Riis

Dato : 13-09-03 11:49

"Henning" <no_mail@please.net> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der mulighed for at tilknytte en dansk stavekontrol til
> Mail-delen?
>
> TIA
>
> Henning

Når version 1.5 kommer så vil den være med indbygget stavekontrol. Den
kommer omkring slutningen af september. Jeg søgte lige i forummet på
http://www.mozillazine.org og fandt blandt andet det her link
http://www.mozcafe.com her kan du hente både stavekontrol og dansk ordliste
til ver 1.4.

Selv har kigget lidt på Mozilla Thunderbird
http://www.mozilla.org/projects/thunderbird og her er der fra start
stavekontrol med. Jeg kunne så hente den danske ordliste fra Open Office
kontorpakken og det virker fint. Men jeg har ingen erfaring med Mozilla 1.4
så hvis nogen her i gruppen har bedre kendskab må de gerne melde sig.

--
Jacob