Fredagsmad
Fra : Martin Andersen

Dato : 12-09-03 21:13

Koteletter krydret med oregano, paprika og karry. Dertil frosne
grøntsager(masser af dem), jasminris og karrysovs lavet på brevpulver

Fra : Kasper

Dato : 12-09-03 21:35

Hey

Godt de er frosne hvis de skal holde til fredag i næste uge...

--
Mvh Kasper

Tjek Elektronik Chatten på -> http://www.angelfire.com/alt/elektronik/

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 12-09-03 21:37

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev i en meddelelse
> Koteletter krydret med oregano, paprika og karry. Dertil frosne
> grøntsager(masser af dem), jasminris og karrysovs lavet på brevpulver

Stegt lever med dejlig pandesauce med løg. Kartofler) med fingersalt) og
asier...og et stort glas mælk *mums*

--
Hilsen Miver og Mulle's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-09-03 21:56

Martin Andersen wrote:
> Koteletter krydret med oregano, paprika og karry. Dertil frosne
> grøntsager(masser af dem), jasminris og karrysovs lavet på brevpulver

"kartoffelbudding" selvopfundet så vidt jeg ved*G*

kartofler i skiver lægges lag på lag ( som ved lasagne) med stegt oksekød
krydret efter lyst, i et ildfast fad som til sidst tilsættes vand til
kartoflerne er dækket, og tilsættes en boullionterning....
stilles i ovnen med staniol over i 30-35 minutter, ved 200 grader, hvorefter
staniolen fjernes og den lige får 10 minutter for fuld skrue ;)

serveres med hulske og et tilbehør grøntsager efter ønske ;) selv fik jeg
broccoli til......
kan varieres i det uendelige og er vildt lækkert på en kold efterårsaften :)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Aston Villadsen

Dato : 12-09-03 23:38

Koldhævet Pampas-brød fra Føtex (foretrækker Emmerys hvedebrød, men
det skulle prøves)

Hertil røget laks, hvidløgspaté, skaldyrssalat, roastbeef,
lammespegepølse samt et par ølpølser.

Og et par glas rødvin.

Det var en dejlig aftensmad.

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 13-09-03 00:28

Minimajs, masser af dem, og en babecue kyllinge filét.

HC

Fra : Jesper

Dato : 13-09-03 02:57

Martin Andersen skrev:
> Koteletter krydret med oregano, paprika og karry. Dertil frosne
> grøntsager(masser af dem), jasminris og karrysovs lavet på brevpulver

Almindelig mad skåret i skiver og gratineret i ovnen ved 200 grader i to
minutter. Serveres med ketchup.
/Jesper

Fra : Tina

Dato : 13-09-03 15:42

Jesper wrote:

> Almindelig mad skåret i skiver og gratineret i ovnen ved 200 grader i
> to minutter. Serveres med ketchup.
> /Jesper

"Almindelig mad skåret i skiver"? "Almindelig mad" er....?

:)

Tina

--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Nette

Dato : 13-09-03 08:42

Hjemmelavede burgere med vegetarbøf/oksekød, tomater, agurker og salat.

Dessert: Mokkaruder m. glasur og kokos. ( Chokoladekage).

Nette

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 13-09-03 08:55

Torsdag dukkede venner fra Sjælland pludselig op på Bornholm. Så de
blev inviteret til spisning fredag.

Hjemmerrørte fiskedeller af hakket torskefilet - med remoulade og
smeltet smør, kogte kartofler samt gulerodsråkost med rosiner og
citronsaft efter behag.

Det smagte!
Dorte

--