Idletime, iTunes
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 08-04-01 13:53

hej

En udvidelse kaldet "Idletime" er begyndt at spøge på min Mac. Hvad er den
til, og hvor kommer den mon fra?

iTunes har det med ikke altid at starte. Specielt hvis min Lexmark USB
printer lige har kørt!! Hvad kan man gøre?

Mvh
Gunnar

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-04-01 15:49

Gunnar Kristiansen <funkpost@mac.com> wrote:

> En udvidelse kaldet "Idletime" er begyndt at spøge på min Mac. Hvad er den
> til, og hvor kommer den mon fra?

Den er fra din sidste installation af Netscape, og medmindre du bor i
USA og bruger AOL eller bruger Netscapes "Talkback", kan du roligt smide
den væk.

(Kan dog faktisk ikke huske præcis hvilken af disse funktioner der
følger med Netscape, som Idletime understøtter ...)

Jeg plejer at smide alt med AOL, AIM og TalkBack væk så snart jeg har
installeret en ny Netscape.

v.h.

Martin

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-04-01 16:19

In article <1erk0b9.1e9ig0n1jj28jkN%martinmarius@petersen.mail.dk>,
martinmarius@petersen.mail.dk (Martin Petersen) wrote:

> Jeg plejer at smide alt med AOL, AIM og TalkBack væk så snart jeg har
> installeret en ny Netscape.

Smid det ud fra installer-mappen før du installerer, så skal du ikke
rode rundt i flere mapper efter installationen.

--
MVH
Martin Edlich (12)

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-04-01 16:26

> Smid det ud fra installer-mappen før du installerer, så skal du ikke
> rode rundt i flere mapper efter installationen.

God ide!

MartinP

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 09-04-01 10:00

Tak for tippet, men hvad med iTunes?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-04-01 16:05

Gunnar Kristiansen <funkpost@mac.com> wrote:

> En udvidelse kaldet "Idletime" er begyndt at spøge på min Mac. Hvad er den
> til, og hvor kommer den mon fra?

Netscape 4.x (en del af Userland Frontier's script system, som vel i dag
er udkonkureret af Applescript) hvis ikke du bruger Frontier kan du
roligt slette den.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg _er_ boligløs i København fra 1 april