Oksemørbrad
Fra : Dennis Jensen

Dato : 12-09-03 16:49

Hej
Jeg skal lave en oksemørbrad og tænkte at det altid er enten en bagt eller
råstegte kartofler, bearnaise sauce,risblandning, jeg laver til. er her ikke
et par stykker som kan give mig en rigtig god ide til noget andet tilbehør?

Dennis

Fra : Kim Jensen

Dato : 13-09-03 21:36

Dennis Jensen wrote:
> [...]

Lav en kartoffelmos, ibland meget små tern af rød peber, lidt paprika,
evt. en smule ristede bacontern. Fyld kartoffelmosen i små, smurte
ramakiner (portionsforme), drys med mere paprika, salt og peber og sæt i
ovnen indtil toppene er sprøde og gyldne.

Kim Jensen
NewsCaster.dk // Port80.biz // kelvin8.com

Fra : otn

Dato : 14-09-03 22:45

Dennis Jensen <fam.jensen@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> et par stykker som kan give mig en rigtig god ide til noget andet tilbehør?

Hej Dennis,

Skysovs med smørdampede champignon. Timianristede gulerødder. Riv det
antal kartofler -groft- du skal bruge, bland med fløde og krydderier og
så i ovnen.

otn

Fra : Dennis Jensen

Dato : 19-09-03 19:07

Hej

Det lyder ikke tosset. så det tror jeg at jeg vil prøve. Tak...